If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har nu skickat in till NCS Medlemsbehörighet 3ggr, medlemsavgiften är betald siste januari men ändå så står det att jag bara är ANVÄNDARE.
VARFÖR????
Man är till och med borttagen under kategorin FÖDELSEDAGAR.
Om det inte passar så kan ni skicka tillbaka melemsavgiften för 2007!!!
Tomas =Beson
Senast redigerad av Gäst; 28 February 2007, 12:09.
Jag har nu skickat in till NCS Medlemsbehörighet 3ggr, medlemsavgiften är betald siste januari men ändå så står det att jag bara är ANVÄNDARE.
VARFÖR????
Man är till och med borttagen under kategorin FÖDELSEDAGAR.
Om det inte passar så kan ni skicka tillbaka melemsavgiften för 2007!!!
Tomas =Beson
Hej Tomas !!!
Kanske bör klaragöra några saker för dig, så att du vet vad som gäller innan du börjar begära medlemsavgiften återbetalad.
Du har så sent som igår 2007-02-27 20:56 gjort ansökan om NCS Medlemsbehörighet 2007, och vi gör inte dagligen avstämning av dessa ansökningar utan utifrån när vi har tid. Senaste sådan godkännande skedde 2007-02-27, 14:01 och då fanns du inte med i ansökninglistan.
En grundförutsättning för att vi också skall kunna behandla en sådan ansökan är att du fyllt i din forumsprofil med uppgifterna: Förnamn, Efternamn, Ort och Medlemsnummer. Inga av dessa uppgifter finns angivna i din profil !!!
Vi kan på inget sätt koppla samman en "anonym" forumsanvändare till ett fysiskt NCS medlemskap utan att få in dessa grunduppgifter. Åtgärda dessa så kan vi däremot fixa till det hela inom kort. Tex. har vi 28 st Tomas/Thomas i medlemsregister, och du är säkert en av dessa.
Läs mer om NCS Medlemsbehörigheter i början av denna tråd, eller på:
Jag kan endast få upp ansökningar gjorda för
NCS Medlemsbehörighet 2006
NCS Medlemsbehörighet 2007
Under 2007 kunde jag enbart finna 1 ansökan gjord, det datum och klockslag som jag angav, och där fanns inga uppgifter med.
Om du gjort ansökan för 2006 också, så har dessa inte gåtts igenom då 2006 är passerat. Skälet till att det kvarstår är för att hålla kvar spårning på de som hade Medlemsbehörighet förra året, men som ej hittills förnyat för 2007.
Bra! Är det något mera jag måste göra nu för att bli registrerad som medlem.
Ursäkta att jag blev otrevlig. upptäckte en läcka i fiskerummet i morse,3500 liter på golvet kan göra vem som hellst lite ur balans, så fyller jag 40 år idag.
Kommentar