If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
är nyfiken veta om kan använda vägsalt till ha samband vattenbyten ja gör en gång per vecka hör det går men vil höra fler här innan ja skaffar det finns det köpa billigt hos byggvarufirma då
Hur billigt behöver det vara för att överge livsmedelsklassat salt? Vägsalt låter rent spontant livsfarligt, och en säck med 25kg prima salt kostar 72kr hos granngården.
Hur billigt behöver det vara för att överge livsmedelsklassat salt? Vägsalt låter rent spontant livsfarligt, och en säck med 25kg prima salt kostar 72kr hos granngården.
Säcken är orange och heter Axal salttabletter
Ett suveränt salt som dessutom är lätt att dosera
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.
Håller med föregående talare, vi har det hemma. Vi har egen brunn å behöver ha det som tillsats för att vattnet ska bli bra. Duger det till oss människor så borde det väl funka till våra firrar oxå.
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Viktigast är väl att saltet är UTAN JOD? Salt med jod (Jozo) har jag i gröten på morgonen, men efter vad jag hört är det väl inte att rekommendera i karet?
De få gånger jag testat salt i tanken har varit Falksalt från ICA.
Säcken är orange och heter Axal salttabletter
Ett suveränt salt som dessutom är lätt att dosera
Det saltet går att få tag på hos ICA med. Jag jobbar på ICAs centrallager och har kört dessa säckar lite då och då. Vet ej om de normalt ligger ute i butikerna, men vi har det på lagret så vilken ICA butik som helst borde kunna ta hem det om någon har problem att hitta det. Ingen aning om priset dock.
Kommentar