If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
hej!
Det är oerhört svårt och säga vem som är bäst,det finns odlare som odlar malawi mycket bra, det finns dom som lyckas med Tanganyika mycket bra,dom som lycklas med fjärilar etc,ja listan kan göras hur lång som helst,den fullkommliga odlaren finns inte tror jag/Ann-Mari
Hmmm.... Ett fulkomligt lysande inlägg som vanligt av dig Om den fullkomliga odlaren inte finns så svara enligt din egen uppfattning ang odling efter geografisk innriktning..
Men du har ju vassa kompisar som har "delfiner" i 200 kar utan problem..... Där har du kanske någon att nominera..
Klart att det e svårt att säga men det får vara efter ens egen uppfattning...ungiefär som att säga vilken konstnär som varigt den bästa eller säga vilken bil som e bäst. Bara egna uppfattningen som avgör för en själva....
hej!
Ha ha den var bra Wilhelm du är ju riktigt rolig mellan varven du Wilhelm,kanske trevlig också vi ska nog komma överens farbror Wilhelm och jag/Ann-Mari
Den var bra den "sluta att hacka på annmarie hela tiden" och så fortsätter du själv...
Jag håller dock med dig:sluta att hacka på annmarie och acceptera henne som hon är istället
Hej!
Guy P umgås du med radioaktiva räkor så blir du lika radioaktiv själv/Ann-Mari PS Håller med om att jag kan förbättra min skrivning däremot skulle forumet bli bättre om vi slutade upp och hitta en jäkla massa fel hos varandra hela tiden
Hej!
Guy P umgås du med radioaktiva räkor så blir du lika radioaktiv själv/Ann-Mari PS Håller med om att jag kan förbättra min skrivning däremot skulle forumet bli bättre om vi slutade upp och hitta en jäkla massa fel hos varandra hela tiden
Nu får du ju ta och ge dig här försöker vi få folk att sluta tracka på dig så fortsätter du själv.....hur står det till egentligen?
Senast redigerad av Robbe; 05 October 2008, 19:50.
Kommentar