If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Rent vatten har du hört talas om humor?jag kommer i vilket fall som helst och ha bra lekpar diskus kommer troligen och i framtiden köra med Stenker också,Mvh Ann-Mari
hej!
Håller som bäst på och byta 50%vatten till mina diskus mellan varven här på forumet,Mvh Ann-Mari PSDRD du ska se min 12 st Red Rose oj,oj,när jag fått dom fullvuxna kan du få ett fint foto på dom och rama in i 24 karats guldram jo jag köpte dom som bekant hos Mattias
Hej!
Själv kan jag om 2 år titulera mig södra Stockholms bästa diskusodlare,Mvh Ann-Mari
Eller så är du Estlands bästa discusodlare om två år, har ju sett att du ska dra dit med cellon och gubben i nåra trådar på de flesta forum där vi nördar håller till å skriver av oss ibland.
Senast redigerad av maltandis; 28 January 2007, 23:26.
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Hej!
Maltandis jag kan knappast titulera mig Estlands bästa disksuodlare efterosm jag inte bor där men i framtiden så kommer vi och bo där ska ta reda på vattenkvaliten i Tallinn jo för den som åker dit drick INTE vatten i vanliga kranar utan köp på flaska,Mvh Ann-Mari
Hej!
PS Maltandis du lät lite irriterad rätta mig om jag har fel?Mvh Ann-Mari
Jag blir aldrig irriterad, men jag har ju sett att du skrivit att du ska dra till Estland ett par ggr. Du kanske kan få estländarna att bli lika intresserade av discus som vi svenskar.
Dra över och missionera lite, eller stanna kvar å bygg ut din discusodling.
mvh Jocke
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
här är ju det enda riktiga inlägget i denna urdåliga tråd
ja niklas om du tycker att det är en urdålig tråd , bara ignorera den, det brukar jag göra om jag tycker tråden är dålig, och det har ju hänt vid en del tillfällen.
för om du kommenterar tråden då kommer den upp igen, och det vill du väl inte.mvh janne
hej!
Maltandis här får du en estnisk akvariehemsida fast det står på estniska förstås men inte helt tokiga bilder`?Jodå jag kommer och starta upp en odlingsanläggning oavsett jag är här eller där,här kommer sidan www.akvarist.ee till Wilhelm helt klart mycket klor i vattnet där får lösa det på något sätt,Mvh Ann-Mari
Kommentar