If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jadå, många!!
Jullar, snäckskalslekare, princessor å andra Lamprologiner.Bara välja å vraka bland dem du fastnar för i böcker och dyl. Sen kan du slänga ut en fråga här om de du valt funkar ihop.
Även Tropheus skulle funka i ett 180 l, iaf upp till slyngelåldern !
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Jadå, många!!
Jullar, snäckskalslekare, princessor å andra Lamprologiner.Bara välja å vraka bland dem du fastnar för i böcker och dyl. Sen kan du slänga ut en fråga här om de du valt funkar ihop.
Även Tropheus skulle funka i ett 180 l, iaf upp till slyngelåldern !
Jag har ju faktiskt funderat mycket på Tropheus. Men det känns som djurplågeri? Eller har jag fel? Hur många kan man ha i sådana fall?
Jag har ju faktiskt funderat mycket på Tropheus. Men det känns som djurplågeri? Eller har jag fel? Hur många kan man ha i sådana fall?
Jag skulle bara överväga tropheus om jag verkligen hade ett större kar att flytta de till när de börjar bli könsmogna. Iofs kommer du bli såld på troffarna och skaffa dig större när det behövs Det bästa är väl att börja med en ordentlig grupp på 20 eller fler man vet ju aldrig med troffar och deras aggresiva ryck.
Kommentar