Går det köra någon Tanganyika art i ett 180liters? Kanske kan få några förslag på det också.
Tanganyika?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Javisst det går utmärkt-
Här kommer några att välja på
L. multifacisatus
L.brevis.
Ocellatus
Julidorcomis
Compressiceps
Leulupi
PetricolaDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Jadå, många!!
Jullar, snäckskalslekare, princessor å andra Lamprologiner.Bara välja å vraka bland dem du fastnar för i böcker och dyl. Sen kan du slänga ut en fråga här om de du valt funkar ihop.
Även Tropheus skulle funka i ett 180 l, iaf upp till slyngelåldern !"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Härligt!
Det är ju strålande med alla förslag. Tack för det. Ska kolla igenom arterna. Se om jag hittar någon riktigt spännande.
Mvh/JonasKommentar
-
Funderat?
Ursprungligen postat av ozricJadå, många!!
Jullar, snäckskalslekare, princessor å andra Lamprologiner.Bara välja å vraka bland dem du fastnar för i böcker och dyl. Sen kan du slänga ut en fråga här om de du valt funkar ihop.
Även Tropheus skulle funka i ett 180 l, iaf upp till slyngelåldern !Kommentar
-
Ursprungligen postat av JonasBJag har ju faktiskt funderat mycket på Tropheus. Men det känns som djurplågeri? Eller har jag fel? Hur många kan man ha i sådana fall?Kommentar
-
Tur att denna tråden fanns! Jag letar också efter fiskar att stoppa i ett 160l och jag måste göra Niklas glad!
Gillar brevisen... fast Xenotilapiorna är nog mer intressanta. Måste forska bland namnen som dök upp här.
Sorry Jonas om jag snodde din tråd, den hjälpte mig lika mycket som dig!Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Inga bekymmer!
Ursprungligen postat av CissiTur att denna tråden fanns! Jag letar också efter fiskar att stoppa i ett 160l och jag måste göra Niklas glad!
Gillar brevisen... fast Xenotilapiorna är nog mer intressanta. Måste forska bland namnen som dök upp här.
Sorry Jonas om jag snodde din tråd, den hjälpte mig lika mycket som dig!Kommentar
Kommentar