If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ska bli spännande att höra hur det går med de nya juvelerna Cissi...kul grej, och går allt bra (det gör det säkert) så får du säkert tillbaka dina utlägg.
Men lite besviken e jag allt på dig, trodde ju att du skulle börja med Tanganyika ju..
Ska bli spännande att höra hur det går med de nya juvelerna Cissi...kul grej, och går allt bra (det gör det säkert) så får du säkert tillbaka dina utlägg.
Men lite besviken e jag allt på dig, trodde ju att du skulle börja med Tanganyika ju..
Tanganyika har man bara för utfyllnad det vet du väll Nicklas.
BRA jobbat Cissi, hör av dig du vet var jag finns måste få se fisken live.
PsyM
Se bara till att du inte har en massa filmer och mp3 på burken innan du skickar fakturan =)
Nej tack, dra inte igång ännu av de ändlösa diskussionerna om fildelning, bildstöld och moral. ;-)
I den här tråden vore det kul att få veta hur det går med Cissis spännande import! Mbuna är inte de fiskar som får igång mig men jag tycker det är najs att någon vågar och tar sig råd till sådana akvaristiska utsvävningar!
Senast redigerad av daniel_i_malmö; 26 January 2007, 01:21.
Nej tack, dra inte igång ännu av de ändlösa diskussionerna om fildelning, bildstöld och moral. ;-)
I den här tråden vore det kul att få veta hur det går med Cissis spännande import! Mbuna är inte de fiskar som får igång mig men jag tycker det är najs att någon vågar och tar sig råd till sådana akvaristiska utsvävningar!
PsyM
Se bara till att du inte har en massa filmer och mp3 på burken innan du skickar fakturan =)
hehe... tro det eller ej men har faktiskt inget av det på denna gamla datorn!
Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
Jag ska ge er minsta lilla detalj om vad som händer med fiskarna. Naturligtvis kommer det bilder på dem när de väl är hemma.
Tänkte på priserna, kan det inte vara så att det är för att affären ligger så nära London, där det kryllar av folk, samt att det kanske inte finns så mycket konkurrens?
Jag har ingen aning om hur utbrett akvaristiken är.
Jag bara kände att jag var tvungen att göra detta, eftersom det bara fanns ett par kvar, dessutom är 19.95 pund för två fiskar inte hela världen (om man bortser från frakten sen).
Jag jämför med VF Golden eller Frontosa i mitt huvud!
Kommentar