http://www.hull.ac.uk/cichlids/mbuna/lawsi.jpg, Gephyrochromis Lawsi
Har precis beställt fisk från England!
Kollaps
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Ursprungligen postat av RatzFår man fråga VAD för slags ciklid det är? Kan nån länka till en bild av den?
Det är en mbuna. Så här ser den ut: http://cichlidae.com/gallery/picture.php?p=1207Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
riktigt snygg faktiskt..tror aldrig ja sett den liveTropheus Duboisi halembe, so
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
-
-
Ursprungligen postat av bmwpoweri den butiken fanns väl nästa alla slags variationer på fisk som är framavladMbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Kollade runt på deras sida och så vad de hade för malawiciklider.
När jag kom till pseudotropheus socolofi så ser jag att de har snott min bild!!!! Samma bild som ligger här på ciklid.se under artbeskrivningarna.
länk
vad göra åt detta?Kommentar
-
Dom verkar inte så kunniga heller precis......
Det finns ju inte en siffra rätt där!! Lycka till med din beställning, inte så höga odds att det blir rätt verkar det som......och vilka priser!!!! nästan 10 pund för en liten callochromis på 2-4 cm, jo jag tackar jag...eller nej tack menar jag."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av olaJDom verkar inte så kunniga heller precis......
Det finns ju inte en siffra rätt där!! Lycka till med din beställning, inte så höga odds att det blir rätt verkar det som......och vilka priser!!!! nästan 10 pund för en liten callochromis på 2-4 cm, jo jag tackar jag...eller nej tack menar jag.
starkt jobbat cissi hoppas det går bra med transporten.mvh janneKommentar
-
Wow, och jag som känner mig äventyrlig som beställer mina fiskar ynka femtio mil härifrån med bussgods! Man får väl se bilder då du väl fått dem i karet?Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av bmwpowerdet är du som äger bilden så kräv pengarKommentar
-
Ursprungligen postat av bmwpowerdet är du som äger bilden så kräv pengarTropheus Duboisi halembe, so
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av specmatsEller fiskar!?Kommentar
Kommentar