Stort grattis till Micke som i helgen knep ALLA pallplatser i Zoopets fototävling. Det var många grymt bra bidrag så det är en otrolig bedrift att ta alla översta placeringarna.
Micke - Vinnare av Zoopets fototävling
Kollaps
X
-
Micke - Vinnare av Zoopets fototävling
Taggar: Ingen -
Jo har tar grymt fina och bra kort så man e ju inte förvånad.
Grattis. -
-
Var hittar man resultatet av fototävlingen 2006, hittar det ingenstans på zoopet... Vill ju se vilka bilder som hamnade var.Mvh
Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening
Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)Kommentar
-
Du hittar bilderna under tävlingarGuyKommentar
-
-
Helt sanslösa bilder, och inte enbart av Micke...men oj vilka foton! Härligt att se...och bara att gratulera till vinsten!Kommentar
-
Finfina bilder MickeDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
När jag blir stor, så ska jag oxå ta sådana fina bilder!
Grattis Micke![*][*][*]mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Grattulerar! Fruktansvärt bra bilder!Kommentar
-
När han får delta i fototävlingen efter årsstämman kommer han bli riktigt farlig i NCS fototävling.Kommentar
-
Jag är djupt impad, funderar på att lägga av med fotograferingen.....375 l Malawikar + tomt 125 l....Kommentar
-
Micke höll ett jättebra föredrag i söndags om akvariefotografering. Det är verkligen något att ha med på en framtida Ciklidstämma.Kommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmNär jag blir stor, så ska jag oxå ta sådana fina bilder!
Grattis Micke![*][*][*]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Tack för alla smickrande kommentarer!Kommentar
Kommentar