Erik dominerar!
Luleåakvaristernas lokal 2007
Kollaps
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
540 delat med en glasskiva. Ena facket kör jag ett silverscalarepar och i det andra diskusparet.Mvh AlexKommentar
-
Roligt att se Alex! Hur länge har ni hållit på nu? Hur många är ni idag som har akvarium i lokalen?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääFöreningens kar, 300 liter. 30 rödzebror.Mvh
Peter FredrikssonKommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweRoligt att se Alex! Hur länge har ni hållit på nu? Hur många är ni idag som har akvarium i lokalen?
Långås: Karet är som du säger vädligt avlångt. 2 meter.Mvh AlexKommentar
-
får nöja mig med att titta på bilderna idag, hade inte tid att fara till stan, så nu har jag lite abstinens
Om ni är i Luleå så måste ni droppa in, vi finns mitt i Centrum och vi har trevligare än det ser utKommentar
-
Ante, kom ihåg att fixa den nya ställningen nästa vecka. Ska ha ut 720 innan nästa helg. =)
Som Ante säger, kom gärna förbi om ni är i luleå.Mvh AlexKommentar
-
Kul att det finns entusiaster även hos oss i norr! Trevligt att se bilder från lokalen.
Ps. Din gamla Uarugrupp delar nu kar med Geophagus brasiliensis 1+2, ett gäng Ancistrus, Gibbiceps, Platydoras, Agamyxis (vet ej om släktet heter så numera) och idag tillkom 5 st Corydoras schwartzi. De verkar klara sig trots att cikliderna har hyfsad storlek - kändes lite som en chansning att tillföra dessa små filurer i karet, men det verkar fungera/ StefanKommentar
Kommentar