Har tänkt att lasta in några rejäla stenar i mitt kommande kar. Behöver man skydda bottenglaset med något? Om så är fallet...med vad?
Skydd i botten
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Tunn skiva frigolit eller ännu hellre Divinicell platta känner du igen som jobbar på Diab I LaholmMicke Jarhl Med akvarium! -
jag skulle satsa på ett 1cm tjocktlager frigolit eller ett vanligt liggunderlagKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlTunn skiva frigolit eller ännu hellre Divinicell platta känner du igen som jobbar på Diab I LaholmKommentar
-
Köpte den på Cichlidcentret i Köpenhamn sen har jag blandat ut den med Rådasand 30% .Fanns inget namn på den iaf inte på påsarna.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlKöpte den på Cichlidcentret i Köpenhamn sen har jag blandat ut den med Rådasand 30% .Fanns inget namn på den iaf inte på påsarna.Kommentar
-
Jag har använt mig av en plexiplasskiva i botten och öst i ganska mycket sten. Plexin är bra i mina ögon för att den suger fast i botten och sanden kryper inte inn imellan. Den håller bra och syns inte så mycket eftersom den ser ut som glas.Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
Jag kom. Jag såg. Jag köpte.
Kom hem. Koppade i. Lämnade tillbakaKommentar
Kommentar