Vieja-Tråden 2007
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ingen som har en vieja zonata hane till salu, på typ 30+Kommentar
-
Kommentar
-
Visst är det en
Vieja maculicauda frågan är om den är helt ren eller om där finns annat blod i den ,fast det ser ju ut som ett ungdjur har dålig koll på hur dom ser ut bara sett stora fullvuxna djur skitfin fisk för övrigt men krävs tålamod innan dom blommar ut =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Beast
Bara köp o göd
Snygg färg och maculicada är det...iallafall om man får tro riktlinjerna för hur en vuxen fisk ser ut.Sydamerikanare/centralare/levandefödare.
16500liter odlingskar.
3500liter vardagliga.
6kbm tempererad damm.
MvH
Daniel
0735-433428Kommentar
-
visst... det svarta bandet finns ju där... men i övrigt är det ju inte speciellt likt endymions bild... det är ju det där med färgen altså...Kommentar
-
Känns helt klar som Maculicauda. Tror jag har bilder på Maculicauda ungdjur hemma på datorn, ska kolla sen när jag kommer hem och i såfall lägga upp kan vi jämföra.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Maculicada
Är det iallafall kanske med en annorlunda färgsättning men allt pekar på att det är den nämnda cilidartenSydamerikanare/centralare/levandefödare.
16500liter odlingskar.
3500liter vardagliga.
6kbm tempererad damm.
MvH
Daniel
0735-433428Kommentar
-
-
Nu har man en RIKTIGT snygg Vieja Zonata i karet! Trodde faktiskt inte hon skulle vara så otroligt fin som hon är! Hela 32 cm mätte jag henne dessutom till innan jag stoppade i henne i karet! En riktigt biff med andra ord.
Festaen hade inte så mycket att sätta emot nästan 10 cm längre zonata. Utan nu äre zonatan som är bossen. Festaen får växa på sig lite till innan det blir tal om härskarbyte igen skulle jag troEller så kanske det blir andra bullar när festaen bestämmer sig för å leka igen :twisted:
Bilder kommer snart!Kommentar
Kommentar