Jag väntar också... jobbigt... alla talar ju så väl om den!
Ciklidbladet 1/2007
Kollaps
X
-
-
-
jag har inte heller fått min
undrar varför?Kommentar
-
Fick min allra första CB nu och har bara läst halva men tycker nog det är det bästa jag läst i ciklidväg nånsin..tackKommentar
-
Ja min har inte kommit än
Fattar inte varför?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenJa min har inte kommit än
Fattar inte varför?Kommentar
-
-
Jag har inte heller fått min CB och jag brukar ofta få tidigt. Såg även att Joakim verifierat att jag har medlemsbehörighet på forumet, men själv är jag lite osäker på om jag betalat in för 2007.Kommentar
-
medlem(a)ciklid.se <-- en numera mycket välkollad mailadress. Ni som inte fått det ni borde eller har frågor om ert medlemsskap bör maila dit i första hand.
Byt ut (a) mot @ förståssTony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenJa min har inte kommit än
Fattar inte varför?mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Mikael WNär ungefär betalade Du?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hej
Inte det att man har brått men.... jag betalade i helgen måste jag vänta tills CB nr två kommer ut?
Eller skickas ni ut CB nr 1 fortfarande?
MVH Patrik Palm325L Tank Med Malawi/Teknik:Powerhead
+4L 10PPI & Eheim II 2028/Slimline & korallsand. 105+150 L med malawi yngel. Tidsbristen gör att jag nu avvecklar mina kar :´(Kommentar
-
Ursprungligen postat av palmHej
Inte det att man har brått men.... jag betalade i helgen måste jag vänta tills CB nr två kommer ut?
Eller skickas ni ut CB nr 1 fortfarande?
MVH Patrik Palm
Mvh Magnus Mattiasson, tf medlemsansvarig....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpHej Patrik, är du helt ny medlem? jag har ännu inte sett din inkomna betalning, men om jag ser den idag så kan det hända att du kommer att få din tidning långt innan CB 2 kommer ut som annars är det normala förfarandet. (vad gör man inte för att höjja sin popularitet inför stundande Ciklidstämma....)
Mvh Magnus Mattiasson, tf medlemsansvarig....
Hade varit super om swedbank sköter sig (dom har ju haft sina problem)så jag kan få CB 1 inom kort.
Tack På förhand //PalmSenast redigerad av palm; 12 March 2007, 16:43.325L Tank Med Malawi/Teknik:Powerhead
+4L 10PPI & Eheim II 2028/Slimline & korallsand. 105+150 L med malawi yngel. Tidsbristen gör att jag nu avvecklar mina kar :´(Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeI början av nästa vecka skickas Ciklidbladet till tryck. Om du betalar medlemsavgiften till NCS före den 31/1 är du med i en utlottning där vinnaren får välja mellan en Slimline-bagrund från Back to Nature eller boken Drömciklider av Ad Konings.När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...
Kommentar
Kommentar