Dom är väl upptagna med att läsa Ciklidbladet nu.
Ciklidbladet 1/2007
Kollaps
X
-
-
-
Ursprungligen postat av MickeDom är väl upptagna med att läsa Ciklidbladet nu.Mvh
RobinKommentar
-
Citat:
Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
Nu har turen kommit till mig
man kan säga att jag är jultomten som ska dela ut julklappar men har glömt var alla skorstenar är
annars se till att adresslapparna kommer fort som tusan
ha det bra
Christer
Om man skall se till avataren så är det så långt ifrån en hårig tomte man kan komma.
Dax o börja odla nu Christer
-----------------------------------------------------------------
Har försökt
först kallade dom mig för Geten
efter det var det krusbär=liten rund och hårig runt om
annars trivs jag med att det bara går åt ett ark på toarullen efter duschenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommer medlemskortet 07 med tidningen?
Jag hoppas att jag slipper vänta på medlemsbeviset till september som förra året.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Tidningarna kommer inplastade från tryckeriet så medlemkorten skickas separat.Kommentar
-
Jaha nu har vi väntat i två dagar på adresslapparna och tidningarna kommer inte ut till medlemmarna denna vecka
borde vara tvärtom adresslapparna väntar på tidningen i två dagar ?jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretJaha nu har vi väntat i två dagar på adresslapparna och tidningarna kommer inte ut till medlemmarna denna vecka
Säg bara till om du inte har min adress...Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Micke
Perfekt, då har du tid över till valberedningsarbete medan du väntar på etiketterna
-------------------------------------------------------------------------
Valarbete är skitenkelt ingen vill jobba ideelt
angående tidningen som står mitt i min affär och atagligen kommer att stå där under hela helgen är SKIT
i min värld så skulle dom där jävla etiketterna vara hos mig för länge sedan ej heller har postbackarna kommit, det skulle även vara trevligt att posten fakturerade NCS för första gången i historien.
numera är Christer sur på dålig planering eller utebliven sådanjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Jag tror att pallen kommer att försvinna med tiden... Såg att det stod massa blå backar utanför lagret idag.
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretMicke
Perfekt, då har du tid över till valberedningsarbete medan du väntar på etiketterna
-------------------------------------------------------------------------
Valarbete är skitenkelt ingen vill jobba ideelt
angående tidningen som står mitt i min affär och atagligen kommer att stå där under hela helgen är SKIT
i min värld så skulle dom där jävla etiketterna vara hos mig för länge sedan ej heller har postbackarna kommit, det skulle även vara trevligt att posten fakturerade NCS för första gången i historien.
numera är Christer sur på dålig planering eller utebliven sådanSenast redigerad av Robin; 16 February 2007, 17:19.Mvh
RobinKommentar
-
-
-
-
-
Enligt den info jag har, så gick den ifrån Stockholm torsdag eller fredag och bör således finnas hos er under måndag elelr tisdag, då Posten har 3 arbetsdagar på sig för utdelning.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar