Jaha, så här kul kan man ha det om man har julavslutning hos Kent i Nol: http://www.gcg.se/arkiv/moten/2006_1218.html
Bildreportage från Nol
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Trevligt reportage! Ni hade säkert jätteroligt där!
Snyggt kar med diskussarna!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
-
Skönt att det är du och inte jag som skriver bildtexten iaf Viktor, men okej...jag kan bjuda på det skrattet för denna gången
Klart jag vet hur ofta det bildas en ny art i Malawi, speciellt som jag stod med svaret i handen och hjälpte Tony med hans svit av rätta svar. Det är väl sådana frågor som alla medlemmar i GCG kan?
Kan iaf bara instämma med den övriga texten, ett riktigt trevligt möte hos Kent som varje besök där brukar vara. Ser fram emot vårens program med spännande föreläsningar och inte minst med avslutningen hemma hos Kent.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hmm, skyll inte på mig: "Text: Niklas Olsson / Foto: Viktor Sundberg" står det ju. Å andra sidan är det väl inga elakheter direkt.Kommentar
-
nu vet jag inte...
var marcolio och dogge ilto oxå medKommentar
-
Tror precis två medlemmar har fått nya nicknames på ciklid.se ;-)Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrennu vet jag inte...
var marcolio och dogge ilto oxå med
Ingen fara Viktor, missade detta om att det inte var du som skrivit texten..hehe.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrennu vet jag inte...
var marcolio och dogge ilto oxå medTony EnglundKommentar
Kommentar