Ursprungligen postat av Robin
Sju kar på samma yta som ett!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av RobinJag fick en ny fisk idag.. Neolamprologus falcicula..mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinHär kommer en av mina.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
vilken modul är det du har i det övre karet i mitten av det?
såg ett svar på min fråga
Modul M om någon mer skulle undraSenast redigerad av wicked1; 12 May 2007, 01:58.Kommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmDen såg ju klart intressant ut. Fick du bara en? Finns den på det däringa lagret?Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av wicked1vilken modul är det du har i det övre karet i mitten av det?
såg ett svar på min fråga
Modul M om någon mer skulle undraMvh
RobinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av wrackerSupersnyggt. en liten fråga. går clownerna i separata kar ?
isf varför?
Den andra saltbilden är på ett tomt kar men det är ju samma vattensystem. Det kanske blir bläckfisk där när vi kommer över någon.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNej dom går inte i separata kar. Syns även på bilden att de inte gör det.
Den andra saltbilden är på ett tomt kar men det är ju samma vattensystem. Det kanske blir bläckfisk där när vi kommer över någon.Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
Ursprungligen postat av RhodebaertGår det verkligen att ha bläckfisk med andra fiskar? Jag trodde de ät upp eller bläckade ihjäl eventuella medinvånare. Det verkar dock vara en mycket rolig akvarieinvånare från filmer jag sett på nätet.
Som jag fattar det så skall dom ha det i det andra karet när dom fått iordning det ?Kommentar
-
Självklart ska vi ha den i ett eget kar.. med tätslutande täckglas.
Och eftersom karen sitter ihop är det inkört och färdigt för inflyttning.Mvh
RobinKommentar
Kommentar