If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jeppidepp. Underst ligger ett lager granulerat torv. (Inte i saltburkarna såklart.) Sedan ligger seachems röda flourite växtsubstrat. Jag la på resten efter att bilden togs. Efter det har jag nu lagt på en lustig grussort jag hittade. Den är från Kina och märket är typ sju ord långt. Den är ljust brunröd och lite grövre än vanlig råda. Jag ska ta nån bild.
För att hilti är byggda med tighta toleranser och för att vara slittåliga och hålla för dagligt industribruk, därmed så skulle en privatperson utan firma som sällan använder verktyg knappast behöva betala massa extra just för någon prestigesak skull. Då kan man lika gärna köpa dewalt eller nåt och få nåt nästan lika bra för massa mindre pengar. Dessutom så pratar alla om hilti som om det vore världens bästa verktyg, men dom bästa verktygen är dom som gör vad dom ska och kostar minst. Och vad det gäller kvalite så finns makita, dewalt, metabo, aeg och massa andra och slåss på toppen. Jag menar att det är överskattat för att man inte har nytta av det för ett vardagligt syfte. Inte att det är dåligt. Got it? Över till fiskarna...
Det går dubbelt så fort att borra ett hål med en hilti så jag säger som ordspråket är huvudet dumt får kroppen lida
Jäklar va snyggt!! Jag blev riktigt inspirerad och måste säga att du har lyckats jättebra! Smart, snyggt och fyller funktion bra! Gillar också lösningen med rampen!
Vi hade kunnat köpa en 120 ramp, men jag blev lite sniken och tänkte att vi kunde köra på den vi redan hade. Den är 100 cm, med flyttbara ben, så då blev det som det blev.
Kommentar