Nu är akvarierna beställda. Det blir tior överallt för att slippa lister och dyl. På överkaret har vi dock valt att göra två tvärstag mot kanterna till, för att kunna ställa T5armaturen på. Inget av akvarierna har några täckglas, men ett av underkaren har korta lister för att möjliggöra täckglas i framtiden.
Sju kar på samma yta som ett!
Kollaps
X
-
-
Snyggt jobbat! Ser ut att bli riktigt nice!
Angående malawi så kan jag tänka mig att förbarma mig över era Ahli "ghost" . Inga problem!Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTanganyika är det tänkt. Sandlekare.
Malawicikliderna kanske får gå där tills vi kommer på vad vi ska göra av dom.Kommentar
-
-
tick tack tick tack
*väntar ivrigt*
vad gick bänken på allt som allt i material kostnad ? funderar själv på att bygga nått smidigt på höjdenKommentar
-
Ursprungligen postat av wracker*väntar ivrigt*
vad gick bänken på allt som allt i material kostnad ? funderar själv på att bygga nått smidigt på höjden
505 kr eller vad jag skrev (tidigare i tråden).Mvh
RobinKommentar
-
-
Idag hämtade vi hem belysningen.
Detta ska vara till karen under det stora (som vi ska ha t5-an på).Mvh
RobinKommentar
-
Snyggt!
Jag är också sugen på att bygga en egen bänk. Tycker att aluminiumställningarna är så ragnliga så jag vill ha en jordbävningssäker bänk. Funderar på att bygga en bänk med underskåp så man kan gömma lite prylar under karet.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av wrackerRobin, jag är med på lysrörshållarna och lysrören men vad är det mellan dem två på bilden?Mvh
RobinKommentar
-
-
-
-
Ursprungligen postat av Luttvad blir det för fisk då?
och när får ni hem akvarierna
2 kar blir saltvatten så där blir det väl lite koraller och småfisk.. räkor kanske.
Såg hos Sture att vår lapp ligger överst i högen så det blir nog julafton på fredag. =)Mvh
RobinKommentar
Kommentar