Nja datumet som du menar gällde dåvarande priset på 260kr. Priset har gått upp nu...läs tidigare inlägg från föregående sida av mig angående senaste nytt från Linkan AB.
vart får man tag på astaxanthin
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av rent vattenHej jag funderar på att bli medlem.Anledning är tidningen men främst för att få köpa astaxanthin.Hur är det om jag blir medlem nu, får jag köpa astaxanthin till medlemspris då?Kommentar
-
-
+ att du far Ciklidbladet. Ar det nagon som last om Astaxantin pa sid 44 i min artikel?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av Ola Svensson+ att du far Ciklidbladet. Ar det nagon som last om Astaxantin pa sid 44 i min artikel?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Luttklart du ska bli medlem...du får ju även rabatt i vissa akvarieaffärerKommentar
-
Ursprungligen postat av rent vattenInte här i Gävle tror jag.Inte vad jag har hört i alla fall.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
uppsala....
det du sa var bara en bortförklaring, för det finns alltid en väg som leder till en akvarieaffär med rabattKommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeTog kontakt med Brineshrimp Direct om prisförfrågning på ett kilo Naturose Astaxanthin och fick följande svar:
Dear Stefan,
Thank you for your interest in our products.
In answer to your question; We can offer one kilo at US$80.00, plus shipping.
The UPS rate to Sweden via Worldwide Express is US$56.90.
Let us know if we can be of help.
Kindest regards,
TimMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av HazelCRÄr du säker på det? Har du fått svar från dem nyligen?
Läs inlägg 36 i denna tråden.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av rent vattenNu är medlemsavgiften betald i alla fall.
Mycket bra beslut! välkommenKommentar
-
Kommentar