If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Allt Cf lagret börjar med brukar sluta bra så länge det har med fiskar och liknande att göra.
Slutar väl med att det finns ett växthus till varje världsdel eller tropisk biotop
Börjar låta lite som Randers regnskog i danmark, och det verkar ju lovande för jag var mycket imponerad av deras anläggning när jag var där för något år sedan...
Kanske lite off-topic... Finns det något tropikhus eller liknande som har kolibrier här i sverige idag? (Kolibrier var ju på tapeten tidigare i denna tråd). Hade nöjet att se vilda sådana i Karribien för några år sedan. Har ett foto här: http://www.pny.se/guadeloupe/floraandfauna.php
Ah. Red Crystal räkor. Äntligen kommer de till användning. (<----- kräfthatt)
hmmm... fattade inte först, men sen såg jag räkan i munnen på sjöhästen.
för övrigt väldigt fina bilder från den nya lokalen. Hoppas djuren får vara kvar där.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Jo dom lär få vara kvar. Den blå fågeln är ju ny och sjöhästarna är också nya, myrorna har fått en lite upprycking i byn med, så kvar lär dom garanterat bli. =)
Kommentar