Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Enligt vad jag fattat är Bright red kalambwe bara exporterade en gång och finns det finns bara 4 grupper två i Sverige och två i Norge. Den är knappt alls röd i ryggfenan. Har mycket tydligare och fler röda prickar i analfenan. Samt att honorna oftast är mer rosa än röda. Tror det kallas nått i stil med bright red neon också.Kommentar
-
Bright red kalambwe är importerad ett flertal gånger. jag vet att marcus zandenius tog in den ett flertal gånger och även aquarium malawi har också tagit in dem.jag sålde min grupp till en i mjölby vet ej vad som hänt med gruppen sedan dess.Kommentar
-
Enligt vad jag fattat är Bright red kalambwe bara exporterade en gång och finns det finns bara 4 grupper två i Sverige och två i Norge. Den är knappt alls röd i ryggfenan. Har mycket tydligare och fler röda prickar i analfenan. Samt att honorna oftast är mer rosa än röda. Tror det kallas nått i stil med bright red neon också.Kommentar
-
Jonas: Dina Pembas är F2or =) (Så nu har du nån jävla aning). Håller dock med dej om att dom är snygga som satan!fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Grymt skön känsla på den burken... sillarna på sidan verkar iof inte så glada =)Kommentar
-
va bara å tömma 75% å i med nytt vatten, efter det så bidde dom bleka må du tro
skall ha ut all råda sand å i med korall sand istället å efter det så flyttas malawisarna in
naturligtvis skall dom som är där nu i en annan burk.
//PieterKommentar
-
Kommentar
-
snygga ser ut att vara bra storlek på dom dock ett litet minus för att det var så mörkt.Kommentar
-
tack Danne!
men som sagt ingen DV kamera samt endast en MH 150w över.
la upp film snutten för att jag har fått massa pm om att dom vill se hela burken och nu har ni fått det
//PieterKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromishej har handlat detta till räkmix
astaxin från hälsokost affären
spirulina powder 100% ren spirulina
gröna ärtor
hela räkor
spenat
musslor
gelatin
är astaxantin något man kan använda som kommer från hälsokost butikerna och frågan är bara hur mycket ska man ha i av astaxin och spirulina till tex ca 1 kg
räkmix
är det någon som vet detta så är jag mycket tack sam för ett snabbt svar
mvh peterKommentar
-
Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar