Fina maswor! Illangi red är väl chilangi?
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Jag är nöjd men smakar det så kostar det De är köpta som ilangi red men det råder väl en hel del frågor runt ilangi, var de kommer ifrån, vilka som är ilangi osv. men jag är jäkligt nöjd. 2 honor tuggar så jag hoppas ja kan bygga på gruppen som består av 13 individer förmodligen 4+9. Tänker kalla dem för ilangi red då de är köpta som det om det inte råder några tvivel om att de är en annan fisk. Men vad jag har hört så finns det flera stammar runt ilangi av moori.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueHandlade lite nya troffar igår. "Ilangi red" och duboisi "maswa" VF sedan en bild på moliron. Färgerna är långt ifrån vad de är "IRL" tyvärr.
går det att få tag på??Kommentar
-
Tänkte det samma..har för mej dem sista VF dubbarna plockades upp för ett antal år sedanKommentar
-
-
Hej
Va e dom gula fiskarna för något? någon sorts hästnos?
MVH Patrik325L Tank Med Malawi/Teknik:Powerhead
+4L 10PPI & Eheim II 2028/Slimline & korallsand. 105+150 L med malawi yngel. Tidsbristen gör att jag nu avvecklar mina kar :´(Kommentar
-
Ursprungligen postat av palmHej
Va e dom gula fiskarna för något? någon sorts hästnos?
MVH PatrikKommentar
-
De troffarna är FETA ca 13-14cm. Gissar på att de måste vara 5-6 år gamla. Köpte dem hos Kent i Tyringe. Han hade haft dem i ca 2 år så de var väl bland de sista som togs in.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueHandlade lite nya troffar igår. "Ilangi red" och duboisi "maswa" VF sedan en bild på moliron. Färgerna är långt ifrån vad de är "IRL" tyvärr.
snyggt Joel. det gick bra med ikoppningen ser jag........och Kalle ser ut att vara i toppform ser jagMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Typiskt att man skaffar kamera just när man ska lägga ner lokalen... men vad är det man brukar säga, bättre sent än aldrig? Här kommer iallafall EN bild =)fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueDe troffarna är FETA ca 13-14cm. Gissar på att de måste vara 5-6 år gamla. Köpte dem hos Kent i Tyringe. Han hade haft dem i ca 2 år så de var väl bland de sista som togs in.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueDe troffarna är FETA ca 13-14cm. Gissar på att de måste vara 5-6 år gamla. Köpte dem hos Kent i Tyringe. Han hade haft dem i ca 2 år så de var väl bland de sista som togs in.Kommentar
-
Kommentar