Ursprungligen postat av Matz Karlsén
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Tog lite bilder på mina Kiriza som växer på ok. De största är nog ca 7cm nu. Ynglena kommer fö från ozrics kanon fina grupp.Senast redigerad av Falköping Andreas; 04 April 2007, 23:14.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénDå har en dröm gått i uppfyllelse. Jag får hem 18 fullvuxna VF chimbi som skall gå tillsammmans med mina bärnstenar i ett 720- Den stora händelsen äger rum nästa vecka. Dom är för övrigt köpta av ingemar lindholm.Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidJaha .. vem är det ?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzHur har du tänkt transportera dom i och med att dom är vuxna?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Är det korsningsrisk mellan bärnstenar och regnbågar?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénÄr det korsningsrisk mellan bärnstenar och regnbågar?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
kan bara hålla med föregående talare .. risken är extremt stor
MvhKommentar
-
Tack för svaren då får dom gå med någon annan troffe.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av NüddlahKan man skicka fiskar med bussgods eller var det ett skämt? Berätta mer!Kommentar
-
Och hur hanterar dom djuren? Hur långt kan man skicka? Och hur länge överlever fisken utan rätt temperatur, syremängd etc etc? Låte ju lite som att skicka en katt med posten i en kartong. Hoppas det inte funkar så primitivt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av NüddlahOch hur hanterar dom djuren? Hur långt kan man skicka? Och hur länge överlever fisken utan rätt temperatur, syremängd etc etc? Låte ju lite som att skicka en katt med posten i en kartong. Hoppas det inte funkar så primitivt.
Folk har använt olika bussbolag genom åren och i 95% av fallen har det nog gått strålande men det finns säkert vissa som packat fel vad gäller fisk per påse och val av emballage vilket resulterat i död fisk.
Jag tror att företagen har den informationen du söker, kolla in på deras hemsidor.
Kommentar
-
Ursprungligen postat av ozricDet tror jag absolut! I princip samma fisk ju...To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
Kommentar