lite bilder från i dag första ska vara ett litet yngel
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Grymt goa Ikolor! Väldigt sällan man ser så fina exemplar. Ofta brukar det vara 2 som färgar och resten ser dassiga ut. Stenarna ser grymma ut men livsfarliga, hur har du lyckats få dem att inte ramla ner?Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidGrymt goa Ikolor! Väldigt sällan man ser så fina exemplar. Ofta brukar det vara 2 som färgar och resten ser dassiga ut. Stenarna ser grymma ut men livsfarliga, hur har du lyckats få dem att inte ramla ner?
funkar säkert om man limmar fast botten stenen med
Här är några bilder från starten uta vatten i karetKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzJag har tunga sten på frigolit i botten den tyngsta väger 40kg hade jag inte haft det så hade tyngden från dom övre stenen fått botten stenen att glida i väg
funkar säkert om man limmar fast botten stenen med
Här är några bilder från starten uta vatten i karet
/Anders960 liter...snart!Kommentar
-
Här kommer 2 bilder på mitt nya projekt. Det vattenfylldes precis och i kväll ska jag ut och sno sand i sandlådan här på gården .
MvhKommentar
-
Riktigt snyggt med svart bakgrund. Man får en känsla av att det är en grotta. Har du målat?
-
Tackar!
Jag har målat rutan svart, stämmer bra det.
MvhKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av CutekidHär kommer 2 bilder på mitt nya projekt. Det vattenfylldes precis och i kväll ska jag ut och sno sand i sandlådan här på gården .
Mvh// AndreasKommentar
-
-
Hej! En fråga om räkmix (igen, antar jag). Är det att rekommendera räxmix till Tropheus (duboisi i mitt fall)? Hur många % räkor? 20?
Jag skulle gärna vilja ha ett bra recept på räkmix till Tropheus. Jag matar nu med pellets (VegetalGran) och flingfoder.
-
-
Ursprungligen postat av elvinHej! En fråga om räkmix (igen, antar jag). Är det att rekommendera räxmix till Tropheus (duboisi i mitt fall)? Hur många % räkor? 20?
Jag skulle gärna vilja ha ett bra recept på räkmix till Tropheus. Jag matar nu med pellets (VegetalGran) och flingfoder.
/AndersKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzSå här såg 600l karet som mina ikolor bodde i innan jag köpte domKommentar
Kommentar