Skickar ett par bilder på ett 720l i väntan på 31 ikolor
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Herre jävlar vad sten! Här kommer en bild på ett Ilangi Yngel 6cmKommentar
-
Det tråkiga är att det tar nästan ett år innan det blir tillräckligt med alger på stenarna så det blir fintKommentar
-
har du limmat eller staplat stenarna..?, ser fint ut!Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PettapHerre jävlar vad sten! Här kommer en bild på ett Ilangi Yngel 6cm
In med fler bilderKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzSkickar ett par bilder på ett 720l i väntan på 31 ikolorKommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweFrågar också...har du limmat stenarna? Otroligt mycket sten...men maffigt! Kan bli grymt bra när det blir alger på. Undrar bara vad det där kan väga...
Den största stenen väger 40kg så där är nog 500kg sten
Ska se om jag inte hinner hämta fisken i dagKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzDom är bara staplade men väldigt noga så det ej är risk för något ras
Den största stenen väger 40kg så där är nog 500kg sten
Ska se om jag inte hinner hämta fisken i dag
köper jag tropheus så brukar åtminstone jag köra utan inredning i 3månader, så att jag ser att alla äter och dom fungerar som det ska.
i detta läget som du gör med alla dom stenarna har du inte det minsta koll vad som händer med fisken, men det är dina fiskar så lycka till.mvh janneKommentar
-
Håller med dig janne. Det är riskabelt med så mycke sten verkligen. En anna sak är att du kan nog räkna med att 2 hanar kommer ta var sin kant i karet sedan kommer resten av fiskarna gå ibland stenen. snyggt är det iaf. men vet inte om det är så funktionabelt.
Petap. snyggt ilangi yngel ser lovande ut.Kommentar
-
-
Ser snyggt ut och bra kvalite på Ikolan. Kommer se gött ut med alla yngel som far ut och in bland stenarna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidSer snyggt ut och bra kvalite på Ikolan. Kommer se gött ut med alla yngel som far ut och in bland stenarna.Kommentar
-
min första tanke: fy faen va snyggt! lycka till med de där kanonsnygg fisk o kanonsnyggt kar!/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasHåller med dig janne. Det är riskabelt med så mycke sten verkligen. En anna sak är att du kan nog räkna med att 2 hanar kommer ta var sin kant i karet sedan kommer resten av fiskarna gå ibland stenen. snyggt är det iaf. men vet inte om det är så funktionabelt.
Petap. snyggt ilangi yngel ser lovande ut.
Så har du ej provat med så mycket sten rekomenderar jag dig att testa särskilt om du har en stökig gruppKommentar
-
snyggt som tusan..ska bli kul å se vidareTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar