Japp här kommer lite bilder.
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nej,Tropheus bright neonred är inte samma som Lupota men jag var säker på att dina med var Lupota men Janne har nog rätt.
Tycker att på dina senare foto så skilljer det sig lite från mina ser ut som om att dina honor har mer randigt i sig.
Ska försöka ta lite mer foto på mina Lupota senare idag.Senast redigerad av stiffe; 14 February 2007, 07:11.mvh StefanKommentar
-
Gissa bajset"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeJag använder Cichlid Formula och Thera A till vuxna och yngel och H2O Stable wafers till yngel och malarNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av ozricGissa bajsetNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Schysst med höga pannor/kroppar tycker jag"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Perikles38.2 % räkmix å 61.8 % NLS-foder????"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av ozricVF NkondeKommentar
-
härlig form på dina troffar ozricTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueSnyggt Ozzy. Har du köpt ny kamera?
Nkonden e en hane, vete fan vad han har truten där..."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Fin form på den Ozric, är det röd Kachese?
Stiffe det är en hane samma som jag lagt ut på sid 35.
Han har sitt revir 10 cm från en dominantare hane och skiftar till den senare teckningen när han visar sin undergivenhet.Kommentar
-
Ursprungligen postat av specmatshärlig form på dina troffar ozric
Aldo; jupp."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Hei Naboer!
Har fått meg stor gruppe vf kasakalawe, 11 hanner og 25 hunner,.
Føler mitt 400 l kar er litt for trangt, så jeg vil ta ut 5-7 hanner..
Dere som har kasakalawer, har dere noen tips til og kjønnsbestemme de ut ifra farger ol. ?
Hører at dette skal la seg gjøre på kasakalawene, men er litt usikker..
Utrolig fine kasakalawer litt tidligere i tråden forresten!Kommentar
Kommentar