en till får se när man har tid att lära sig något annat bild prog än paint
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Supervit funkar väldigt bra för mig med på massa olika fiskar, inte en enda som går på det har blivit sjuk på 2 år för mig, kanske haft tur men det är ett tiotal burkar så nån riktlinje ger det ju.Kommentar
-
Har inte haft en enda troffegrupp som inte tar NLS inte ens helt nya vf kan låta bli det.
NLS i kombination med räkmix är det som funkar bäst för mig och endast räkmix när någon i gruppen tuggar.mvh StefanKommentar
-
Kommentar
-
Jag upptäckte just att en av mina kirizor tuggar, det är första gången och det känns riktigt kul. En fråga, jag har jullar i akvariumet ett par med yngel + troffarna.
Tror ni att några yngel kommer klara sig? Jag vill helst inte ta upp henne men det skulle vara kul om nån överlevde.Anders ohlsson
klippanKommentar
-
Moduler beställt!
Ja då har jag beställt mina BTN moduler till mitt 900 liters kar som jag ska ha mina Kiriza i. ca 3 vecker leverans var det på dom så nu kan man verkligen börja drömma. som ni ser är det trångt i karet de går i nu.Senast redigerad av Falköping Andreas; 22 August 2007, 13:10.Kommentar
-
Skulle behöva lite foisk förslag.
har nu 25 T. Katonga i 10 cm klassen. Skulle vilja ha ett 10-tal firrar till med subtila färger som passar ihop med Katonga både färgmässigt, matmässigt och annat.
Börjar fundera allt mer på om några malawis kunde bli ett bra komplement (ej m-buna, då de har för iögonfallande färger).
Någon som har några förslag?//RobertKommentar
-
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Här kommer en liten video på mina dubbe och bärnstensyngel som jag satte ihop igår. De är inte mer än 3 cm stora.
http://www.youtube.com/watch?v=TNxbQ0x3Swk
snyggtKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Grymma Pemba
Här kommer iaf något av det fetaste jag sett iaf. vissa hade tyvär om man kan klaga fått svart i rygg fenan då de får det när de blir äldre.Senast redigerad av Falköping Andreas; 27 August 2007, 20:07.Kommentar
Kommentar