If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Yes .. supervit basic och räkmix med astaxhin och NLS vitlök, funkar bra med NLS i mixen.
Supervit funkar väldigt bra för mig med på massa olika fiskar, inte en enda som går på det har blivit sjuk på 2 år för mig, kanske haft tur men det är ett tiotal burkar så nån riktlinje ger det ju.
Har inte haft en enda troffegrupp som inte tar NLS inte ens helt nya vf kan låta bli det.
NLS i kombination med räkmix är det som funkar bäst för mig och endast räkmix när någon i gruppen tuggar.
Jag upptäckte just att en av mina kirizor tuggar, det är första gången och det känns riktigt kul. En fråga, jag har jullar i akvariumet ett par med yngel + troffarna.
Tror ni att några yngel kommer klara sig? Jag vill helst inte ta upp henne men det skulle vara kul om nån överlevde.
risken med jullar är att de tar troffe yngelen om där blir några har råkat ut för det själv hoppas det funkar för dig. Såg att min kipilli hona spottat idag har henne tillsamans med 35st dubbar och 9st kipilli ungel från förra kulle i ett 600liters funkar utmärkt lycka till
Ja då har jag beställt mina BTN moduler till mitt 900 liters kar som jag ska ha mina Kiriza i. ca 3 vecker leverans var det på dom så nu kan man verkligen börja drömma. som ni ser är det trångt i karet de går i nu.
Skulle behöva lite foisk förslag.
har nu 25 T. Katonga i 10 cm klassen. Skulle vilja ha ett 10-tal firrar till med subtila färger som passar ihop med Katonga både färgmässigt, matmässigt och annat.
Börjar fundera allt mer på om några malawis kunde bli ett bra komplement (ej m-buna, då de har för iögonfallande färger).
Kommentar