Kipili? (A)
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Katonga?
Mina katonga yngel ser ut så där. Den första är bara ovanligt gul, men brichardi-sorterna burkar ju alla vara väldigt lika som yngel så...?????//RobertKommentar
-
-
Grattis Per Kipili var det rätta svaret
Tror det hade varit betydligt svårare om jag inte hade haft mina fiskarter i min profil
Sätter in lite yngelfoton utan att man behöver gissa istället och först ut är
Tropheus sp. Mpimbweyngelmvh StefanKommentar
-
-
-
-
Snygga firrar Stiffe synd bara på gulsticket som finns i dina bilder. Prova att byta lysrör eller andvänd blixt så blir bilderna kanon.Kommentar
-
Tropheus "fiery fry" sägs ju ha grymmt snygga yngel men ja har aldrig sett dessa live..nån här som har sett dom/vet ifall dom finns i handeln!? http://www.tanganyika.ru/articles/ar...0&cat=1&igen=1Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av specmatsTropheus "fiery fry" sägs ju ha grymmt snygga yngel men ja har aldrig sett dessa live..nån här som har sett dom/vet ifall dom finns i handeln!? http://www.tanganyika.ru/articles/ar...0&cat=1&igen=1Kommentar
-
Efter ett tag utan troffar är jag tillbaka i träsket igen. Dammar av mitt i stort sett nya 325 liters och siliconar i de 4 btn modulerna jag har liggandes. Har bokat ett riktigt fint gäng F1: or från Stiffe . Karet kommer dock inte stå hemma utan i en god väns lokal.
MvhKommentar
-
-
...och vilken variant?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av tegeSnygga firrar Stiffe synd bara på gulsticket som finns i dina bilder. Prova att byta lysrör eller andvänd blixt så blir bilderna kanon.
Jag fotar alltid med blixt och har bytat lysrör flera ggr men inget verkar hjälpa.
Jag är inte så bra på inställningarna i min kamera och har inte haft något större intresse av att lära mig heller tyvärr,men får väl göra det snart
Kör med inställningen att man är en mes om läser bruksanvisningarna
Funderar även på att köpa mig en ordenlig kamera istället,så vi får väl se
Ursprungligen postat av CutekidEfter ett tag utan troffar är jag tillbaka i träsket igen.
Ursprungligen postat av CutekidJörgen på Ankaret i Landskrona brukar ha yngel till salu. Tror han tar 200 kr st för ynglen.mvh StefanKommentar
-
Tack Stiffe!
Ang troffarna så blir det en grupp "Isonga", riktigt snygg med den gula fenan och isblåa ögat.Kommentar
Kommentar