If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Är du på dåligt humör Andreas? Man kan ju antingen låta bli att titta eller göra något annat medan bilderna laddar.
Snygga bilder som vanligt Carl!
Haha ja du Andreas jag blev lite irriterad för nåra sec där men det lägger sig fort e baar o vända på sig o kolla lite på xeno- flavipinnisarna lite så blir man på gott humör
Ni skåningar e ena rackare på att ta snygga Troffebilder. Fortsätt gärna på den linjen.
kan bara hålla med. Ska även jag försöka att komma upp i den klassen på mina bilder när jag skaffat en kamera. Lånade en kamera under förra veckan - f-n vad svårt det var att få fram hyfasde bilder. Tog säkert bort 90% i kameran och av resterande 10% var det ca 70% som var suddiga eller på tok för mörka.
Tömde en av mina Molirohonor i förrgår eftersom hon vägrade spotta och ut kom fem yngel vilka jag släppte tillbaks i karet bland stenarna. Igår tuggade honan igen (rätt säker på att det är samma hona) och när jag rota runt bland stenarna hittade jag bara ett yngel. Kan hon ha plockat upp sina yngel igen trots att jag tömde henne? Trodde inte att ruvningsinstinkterna skulle vara så starka.
Tömde en av mina Molirohonor i förrgår eftersom hon vägrade spotta och ut kom fem yngel vilka jag släppte tillbaks i karet bland stenarna. Igår tuggade honan igen (rätt säker på att det är samma hona) och när jag rota runt bland stenarna hittade jag bara ett yngel. Kan hon ha plockat upp sina yngel igen trots att jag tömde henne? Trodde inte att ruvningsinstinkterna skulle vara så starka.
Kommentar