Bärnsten ungdjur
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ser ut till att kunna bli riktigt snygga.
Har du hunnit fota dina Ilangi ännu,Patrik?mvh StefanKommentar
-
Nej, jag har inte fotat mina Ilangi än. De visar inte mycket färg just nu i ärligheten namn så de är inte mycket att fota. Får vänta ett tag tills de installerat sig i sitt nya hem...... Nästan så man skulle tagit katongan med sig hem istället, ha ha.PatrikKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BluePemba?Kommentar
-
Antingen en korsning eller en caramba. Vad har den för färg på ögonen?
MvhKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidAntingen en korsning eller en caramba. Vad har den för färg på ögonen?
MvhKommentar
-
-
-
-
-
Carl brukar ju gnalla om att de inte gar i grupper i naturen och nu har jag fatt veta att de ar monogama parbildande ciklider. Honan parar ut med den storre hanen och ater i hans revir. Detta tar flera veckor. Sedan leker hon och drar. Hon leker bara med en hane. Ar detta nyheter eller "jamen det har vi alltid vetat"?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
ja verkligen fina! är dom odlade el vf/so?, som ja sagt förut så tycker jag det är sällan man ser fina ikola, var såg du Caramban?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Ola SvenssonCarl brukar ju gnalla om att de inte gar i grupper i naturen och nu har jag fatt veta att de ar monogama parbildande ciklider. Honan parar ut med den storre hanen och ater i hans revir. Detta tar flera veckor. Sedan leker hon och drar. Hon leker bara med en hane. Ar detta nyheter eller "jamen det har vi alltid vetat"?PatrikKommentar
Kommentar