og de lupotaene dine stefan! de rødeste jeg har sett hvertfall!
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Kristian HennigHei Naboer!
Har fått meg stor gruppe vf kasakalawe, 11 hanner og 25 hunner,.
Føler mitt 400 l kar er litt for trangt, så jeg vil ta ut 5-7 hanner..
Dere som har kasakalawer, har dere noen tips til og kjønnsbestemme de ut ifra farger ol. ?
Hører at dette skal la seg gjøre på kasakalawene, men er litt usikker..
Utrolig fine kasakalawer litt tidligere i tråden forresten!Kommentar
-
-
Tja Stiffe!
Hur ser Lupota ut i skräckfärg??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av ozricTja Stiffe!
Hur ser Lupota ut i skräckfärg??
Jag har tyvärr inte lyckats med att foto dom när dom är på bästa fotohumör ännu men det kommer.
Ursprungligen postat av RobinNu börjar vi snacka Stiffe!mvh StefanKommentar
-
Lite actionbilder!
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Lite disig burk efter ommöblering, därav maxat ISOKommentar
-
Ursprungligen postat av ozricTja Stiffe!
Hur ser Lupota ut i skräckfärg??mvh StefanKommentar
-
-
Hej Stiffe!
Kan det vara avkomman från min gammla Vf Lupota grup?
Dom ser super snygga ut.
Mvh4620l Tropheus med blandad Tanganyika...
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2853371Kommentar
-
Kan vara möjligt.
Jag har köpt från tre olika ställen för att få ihop till min grupp som nu är på ca 50 st.
Dom som är på fotona,och som är lite större än dom andra jag köpt,är köpta på Håkanstorps zoo och var dom fått dom ifrån vet jag inte.
Dom andra jag har är köpta från Jörgen i Landskrona och från Bengt i Klippan(Olof65 här på NCS)mvh StefanKommentar
-
-
-
Tropheus Duboisi
Om någon vill se mina Tropheus Duboisi när de är i lektagen så klicka här ftp://aquaristik.myip.org/ltd_216.mpg
Detta förutsatt att jag har min dator igång.
Annars får du försöka senare.Senast redigerad av Kjelle; 19 February 2007, 19:11.Kommentar
-
Ursprungligen postat av KjelleOm någon vill se mina Tropheus Duboisi när de är i lektagen så klicka här ftp://81.233.16.113/ltd_216.mpg
Detta förutsatt att jag har min dator igång.
Annars får du försöka senare.Kommentar
Kommentar