Ursprungligen postat av blackened
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Förstår att den tillhör de rödare, verkligen skitsnygg. Hur länge har du haft dom nu? Gick det bra även med bärnstenen? Det vore trevligt med bilder på de bägge karen isfKommentar
-
Bärnstenen gick åt skogen. Blev görarga samtidigt som jag hade en intressesvacka. Det finns några få kvar.Kommentar
-
"Action-bild"
Vad är det för röda fiskar på bilden ozric?
Har tittat runt på lite bilder i tråden snacka om att man blev sugen på en grupp till. Det får bli i april då jag ska ner till stockholm.Mvh/FredrikKommentar
-
"Action-bilden" skall faktiskt föreställa Kachese. De är köpta som Vf Tr. sp. Red "Red Kachese" men jag misstänker starkt att det e sp. Red "Ndole" och inget annat. Otroligt röda är de iaf!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Dominant hane."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
-
-
Skitsnygga men visst bidrar gulsticket i lysrören till nkondens gula färg på bilderna? I annat fall vore det en sensationKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av blackenedSkitsnygga men visst bidrar gulsticket i lysrören till nkondens gula färg på bilderna? I annat fall vore det en sensation
Gulesticket kommer inte från lysrören utan någon inställning i kameran som jag inte fått ordning på ännu.Kan hända att det gular till N´kondena lite men inte är det mycket det kan jag lovamvh StefanKommentar
-
-
Kommentar