www.imageshack.us bara att ladda upp bilden och sedan länka till den Hmm kanske är dags att bli medlem för min egen del också...
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Falköping Andreasett kort på en väldigt röd troffe men någon som kan se vad för sort? jag flyttade till nytt kar idag.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping Andreasett kort på en väldigt röd troffe men någon som kan se vad för sort? jag flyttade till nytt kar idag.//RobertKommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedwww.imageshack.us bara att ladda upp bilden och sedan länka till den Hmm kanske är dags att bli medlem för min egen del också...Kommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedwww.imageshack.us bara att ladda upp bilden och sedan länka till den Hmm kanske är dags att bli medlem för min egen del också...Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av blackenedDom ser kanonfina ut! Tack för bilderna, lägg gärna upp fler.Kommentar
-
Ursprungligen postat av tomas123tack, jag måste ju försöka ta några nya nån dag......gruppen består av 36st.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesVar köpte du dom?Kommentar
-
Tror inte det behöver hållas hemligt att de kommer från pierre och kenneth som håller till i linköpingstrakten. De har en kanonfin VF grupp, den överlägset bästa av de 3 VF grupper jag har sett iaf.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Jonas Eser ut som en körsbär.Kommentar
-
Var hos Torbjörn i Lidköping som har en massa troffar o tog en massa kort på hans ilangi. Av typ 15 kort så blev ett ganske ok men det visar ändå inte rättvisa på hur de ser ut irl. Ruskigt svår fotade firrar må jag säga.Senast redigerad av Falköping Andreas; 01 February 2007, 20:57.Kommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedTror inte det behöver hållas hemligt att de kommer från pierre och kenneth som håller till i linköpingstrakten. De har en kanonfin VF grupp, den överlägset bästa av de 3 VF grupper jag har sett iaf.Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av specmats-Du har så rätt! kanonfin grupp, kul att se bilder på mina gamla skyddslingar..
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Kommentar
Kommentar