dina Nkonde imponerar... ibland frågar jag mej själv och andra, Varför säljer man ibland dessa superex och sen ångrar sej!?
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Joakim, hur har det gått med Katonga-ynglen?//RobertKommentar
-
Det heter...tålamod...samt att man fotar ett gäng med foton och ett fåtal blir bra. Därför är just detta med digitalkamera en underbar sak. Tänk att framkalla ALLA foton och märka att 95% är suddiga och dåliga?
Minneskort, Photoshop, en bra kamera, en stor portion tålamod, en del skicklighet, bra ljusförutsättningar och till slut en ganska stor portion tur är underbara ting i fotografens värld.Senast redigerad av StefanL; 25 October 2007, 08:20.Kommentar
-
Det heter...tålamod...samt att man fotar ett gäng med foton och ett fåtal blir bra. Därför är just detta med digitalkamera en underbar sak. Tänk att framkalla ALLA foton och märka att 95% är suddiga och dåliga?
Minneskort, Photoshop, en bra kamera, en stor portion tålamod, en del skicklighet, bra ljusförutsättningar och till slut en ganska stor portion tur är underbara ting i fotografens värld.//RobertKommentar
-
Det har gått bra, de jagar Ilangiyngel och verkar trivas:-)Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Cutekid här på forumet har haft sådana (även jag men jag hade endast ett fåtal ungdjur) och han har grymt fina foton på denna art.
Lite "google" gav mig detta på Tropheus brichardi, Mpimbwe...
Senast redigerad av StefanL; 26 October 2007, 23:45.Kommentar
-
Cutekid är dessutom helt grymm på att fota dessa vackra fiskarDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Har sett en Troffe i listor som jag inte hittar bild på. Tropheus muzumi green nån som vet hur den ser ut eller om den har ett annat namn?Kommentar
-
foto på Mazumi green:
klicka på bild längst till höger.
/RobertKommentar
-
Vet inget om denna troffe, men jag hittade en bild i en lista där det stod att den var "rare" . Nån fångstplats med det namnet har jag inte hittat, men det vet vi ju sen tidigare att namn kan stavas på olika sätt beroende på vem som skriver ner namnet.Kommentar
-
-
Kommentar