Tack för svaret ozric. Då behöver jag inte vara helt knäckt ,,, än i alla fall
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
OOO nice det var skoj o se lite fina bilder. Ilangi är ju en satans fin firre jag djupt ångrar jag sålde för några år sedan.Kommentar
-
Stephan: Kan du inte ta en översiktsbild på kirizan och lägga upp, oavsett om bilden är av sämre kvalité? Vore kul att se hur Jannes yngel ser ut med lite storlek. De försvinner ju snabbare än ögatKommentar
-
Ursprungligen postat av LNTack för svaret ozric. Då behöver jag inte vara helt knäckt ,,, än i alla fallKommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeTyvärr så spotta honan två dagar efter leken
Men det är fler honor som är på G så snart så sitter den därNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av tezzMina höll på att leka ett halvår innan det blev yngel hur stora är dina nu?
Här kommer en av dom som jag plåtade för ett par veckor sedanDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Var inte orolig LN, ynglen kommer förr eller senare var likadant med min ikola-gr när de var i samma storlek som dina.
Mvh/ BBKommentar
-
Ursprungligen postat av LNCa. 6-7cm leker gör dom, senast nu ikväll. Så att jag har inte slutat hoppas
Här kommer en av dom som jag plåtade för ett par veckor sedanKommentar
-
Jag har också numera en grupp Ikolor. Men dom är bara 4-5 centimeter så det blir till att vänta inan dom leker. Däremot så har mina bärnstenar lekt vid flera tillfällen. Hur gör ni låter ni honan spottta i karet den går i. Sist lät jag mina bärnstenar spotta i karet men då slutade det med att dom blev uppätna.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Hej Matz!
Trevligt att råkas nere på Håvis idag
Riktigt kul med Tropheus är det, "personliga" och mycket konstigheter har dom för sig.
Tack Andreas och BB för era kommentarer, ser verkligen fram emot lite smått i karet så småning omDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Får se om det blir rätt nu.
Hej på er.
Jag har haft lite koll på denna tråden ett tag nu så jag får väl bidra med några bilder av varierande kvalité.
Har ett 540 med vf Kasakalawe, 780 med f1 bright neonred och ett 1100 med lite blandat tanganyika.
JimmyKommentar
-
Ursprungligen postat av LNHej Matz!
Trevligt att råkas nere på Håvis idag
Riktigt kul med Tropheus är det, "personliga" och mycket konstigheter har dom för sig.
Tack Andreas och BB för era kommentarer, ser verkligen fram emot lite smått i karet så småning omTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar