If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Grymmes bild janne! OoOo vad jag längtar tills jag får se dom igen Men just nu får jag nöjja mig med ynglena som jag har o det är iaf något En bild på några av ynglena jag köpte av Ozric. Är nog 2st hanar de som är lite större på bilden då de har ganska oranget band.
Har du fler foton på Kapampa dom är en av mina favoriter
Ska försöka att få till några fler bilder på Kapampan men att fotografera akvariefisk är ruskigt svårt.
Försökte ta några foton av de Kiriza jag köpt av Janne i Nyköping men det är välvd ruta på burken och då är det kört för min del. Annars så är ynglen av kanonkvalitet och turligt nog så har flera ruskigt feta band. Däremot så gör belysningen att alla har knallgula band istället för att hanarna har orange band.
Senast redigerad av Stephan E; 26 January 2007, 22:51.
Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.
Är det vanligt att troffar gör det i början?
Har nämnligen haft 3-4 lekar i min grupp Ikola men har gått som längs fyra dagar med rommen.
Tror inte jag varit med om att odlade troffar fått fram yngel vid första leken hos mig, och det är ju inte heller önskvärt alla gånger. Snarare efter den 2:a el 3:e leken brukar de gå tiden ut. Sen finns det ju vuxna,även VF som även de verkar ha svårt att gå tiden ut. Finns väl en hel del orsaker till det men ibland sliter man sitt hår...
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Kommentar