Ursprungligen postat av ozric
Troffetråden 2007 - del1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Senast redigerad av Falköping Andreas; 21 January 2007, 15:57. -
Jösses,de ser ut att växa på bra! Den vänstra där verkar få ett brett å bra band. Kul!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Hallå alla troffe fantaster var är ni? vore kul med lite bilder på grupper så man kan fantisera lite.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasHallå alla troffe fantaster var är ni? vore kul med lite bilder på grupper så man kan fantisera lite.
Fantisera på
Ilangilekmvh StefanKommentar
-
De där ynglen kommer du aldrig bli av med. När du gett upp med att sälja dom kan du skjutsa hem dom till migKommentar
-
Jösses vilka ilangi!!!!
Inte roligt att lägga in en bild på ens egna Mboko efter detta.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
En taskig bild av mina duboisi Pemba.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
-
Bild på KapampahonaProjekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
-
Ursprungligen postat av blackenedDe där ynglen kommer du aldrig bli av med. När du gett upp med att sälja dom kan du skjutsa hem dom till mig
Men det är fler honor som är på G så snart så sitter den därmvh StefanKommentar
-
Ursprungligen postat av Stephan EBild på Kapampahonamvh StefanKommentar
-
hej alla troffe älskar här!!
nyfiken fråga om foder till troffar!!
vita mygglarver går det använda eller hörde någon använde det
är det bra för dessa fiskar då...540-liters Tanganyika: Cyprichromis leptosoma, Paracyprichromis Paracyprichromis
325-liters Tanganyika Tropheus duboisi, Tropheus brichardi "ISONGA"
100-liters Tanganyika J.regani, A.calvusKommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeTyvärr så spotta honan två dagar efter leken
Men det är fler honor som är på G så snart så sitter den där
Har nämnligen haft 3-4 lekar i min grupp Ikola men har gått som längs fyra dagar med rommen.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeHar du fler foton på Kapampa dom är en av mina favoriter
Försökte ta några foton av de Kiriza jag köpt av Janne i Nyköping men det är välvd ruta på burken och då är det kört för min del. Annars så är ynglen av kanonkvalitet och turligt nog så har flera ruskigt feta band. Däremot så gör belysningen att alla har knallgula band istället för att hanarna har orange band.Senast redigerad av Stephan E; 26 January 2007, 22:51.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
-
Kapampa är superläckra på de bilder ja sett men tror inte ja nånsin sett dom live...Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av LNÄr det vanligt att troffar gör det i början?
Har nämnligen haft 3-4 lekar i min grupp Ikola men har gått som längs fyra dagar med rommen."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar