If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
är dom agresiva mot varandra så är bör väl risken för korsingar vara rätt stor?
har tex läst att där dubbar och någon mer art av troffar finns i naturen trycks ofta dubbarna ut på djupare vatten av den mera agresiva arten. trots detta är det inte så vanligt med korsningar i sjön (har aldrig hört talas om någon men betyder ju inte för det att det inte förekommer). att sätta ihop 2 olika grupper med troffar finns alltid viss risk för korsningar även om den är betyderligt större mellan vissa sorter.
har tex läst att där dubbar och någon mer art av troffar finns i naturen trycks ofta dubbarna ut på djupare vatten av den mera agresiva arten. trots detta är det inte så vanligt med korsningar i sjön (har aldrig hört talas om någon men betyder ju inte för det att det inte förekommer). att sätta ihop 2 olika grupper med troffar finns alltid viss risk för korsningar även om den är betyderligt större mellan vissa sorter.
Jag har dubbar och ikolor ihop dom bryr sig inte om varandra
Det jag menade var att ju mer lik grupp desto större agresion och risk för korsning
Den bästa kombinationen borde vara ikola och t annectens kekese
Jag har dubbar och ikolor ihop dom bryr sig inte om varandra
Det jag menade var att ju mer lik grupp desto större agresion och risk för korsning
Den bästa kombinationen borde vara ikola och t annectens kekese
om jag inte kommer ihåg helt fel skrev du i en annan tråd för en tid sedan att dina troffar aldrig slås.
om jag inte ser fel så är det precis det hon skriver nu också
Hon skrev nu att dom olika inte grupperna slås med varandra. hon har även tidigare sagt att dom inte slås med varandra heller. och hon har även satt = med att agresioner mellan olika grupper är = att det är stor korsnings risk. Alltså är inte hennes tex dubbe grupp inte intreserad av varandra då eller vad? hänger du me? ja ja vet att ja är kass på att förklara i skrift
Nope, inga bilder på varken mitt fisk-rum eller fisk-boden. Boden lär jag få avveckla inom kort ty jag har fått fuktskador utvändigt där. Fukt dras upp via marken och sätter sig i väggarna trist nog. Rummet är iaf våtrumsrenoverat... men allt är inte på plats än.
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Hon skrev nu att dom olika inte grupperna slås med varandra. hon har även tidigare sagt att dom inte slås med varandra heller. och hon har även satt = med att agresioner mellan olika grupper är = att det är stor korsnings risk. Alltså är inte hennes tex dubbe grupp inte intreserad av varandra då eller vad? hänger du me? ja ja vet att ja är kass på att förklara i skrift
tydligen är i allafall ikolorna det för där finns gott om yngel
Förklaringen till att det är så lite bråk beror nog på 500kg stenrös och endast en fullvuxen hane
Kommentar