Ursprungligen postat av Laesk
Nya invånare 720:an - bilder
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av xandersxsvinfina fiskar. Panamensen ser ju skitfina ut. Och riktigt fina exemplar av barberna. Men 13 stycken?!?! De kommer äta dig ur huset. Bra bilder också.
drd.. japps, mat
Ursprungligen postat av BeastDessa har jag letat efter länge..Pris?Kommentar
-
Måste bara ha Panamensis!!!!!!!!! Det fanns flera hoppas jag?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ja ett gäng kvar fast mest hanar om man gick efter den mörka fläcken i ryggfenan.. iofs va la inte alla könsmogna men menKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskJa ett gäng kvar fast mest hanar om man gick efter den mörka fläcken i ryggfenan.. iofs va la inte alla könsmogna men menMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Laesk13st... hmm jo, men "stimmet" blev lite för stort Grymt snygga å coola är dom iaf. Bra bilder? De håller jag inte me om, förutom den på barben är la ok.
drd.. japps, mat
Hehe kul att man skaffat nått som är lite poppis, 95krst!
(Fast de vete tusan om de får plats, stoppade i 5 st stora silverhajar i karet igår - TSNmalen är flyttad till annat kar)Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenBilden på barben skapade ett vill ha begär härnere i Genarp!!
(Fast de vete tusan om de får plats, stoppade i 5 st stora silverhajar i karet igår - TSNmalen är flyttad till annat kar)
Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Hehe sedärja
Dom va inte snälla mot växter iaf, alla vallisneria är spårlöst borta å dom 2 anubiasen är nu mera bladlösa
men jäklar va snygga dom är... helt gulskimmriga undertill å ljusgula fenor me orange på spetsarna, ska ta en bättre å rättvisande bild senare.Kommentar
-
Sådär då... nu ser man lite mer av de gula på kroppen.
Stort sett oredigerad bild, förutom auto kurvor + skärpa.
1D + 24-70/2,8L USM
70mm 1/100sek F2,8 ISO500Kommentar
Kommentar