If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag tar väl också och frågar efter mitt medlemsnummer här, i väntan på medlemskortet...
/Henrik Viljanen, Nol.
Ännu en Alebo! Kul! Avis på att du har så nära till Kent.... jag var där i lördags en hel timme och kunde inte ta mina ögon från alla vackra Labeotropheusar.... suck...
Ja! Det blev verkligen lyckat, då vi flyttade hit för ett år sen. Det tar bara några minuter från min dörr till Kents butik. Visste inget om nån Kent i Nol eller några andra akvariebutiker för den delen heller. Jag är exilnorrbottning.
Men jag trivs VÄLDIGT bra i Ale... Rekommenderas.
Jooo, eh.. jag är lite avis på de andra i denna tråden som fått ett medlemsnummer i avvaktan på att medlemskortet kommer hemskickat.... är det möjligt att erhålla samma ynnest? Jag betalade den 5/3 och finns med i listan över inbetalningar i detta inlägget.
Nu ser vi fram emot bilder också.... artregistret skriker efter bilder från alla
Bra, den kunskapen ska jag se till att komma ihåg...
Hm... vad gäller artregistret så kommer jag nog knappast att bidra med något. Har ju inte ens skaffat min första ciklid ännu. De första kommer vara multisar och sedan ska jag befolka ett malawikar med de vanligaste sorterna som det finns massor av foto på... sorry...
Däremot ska jag uppdatera min ultimata-DIY-modul-tråden nu!
Jag har inte fått nått medlems nr än.. Går det å se om ni skickat det till mig.. har varit borta i 2v nu men hitta inget i post högen förutom ciklidbladet
Jag har inte fått nått medlems nr än.. Går det å se om ni skickat det till mig.. har varit borta i 2v nu men hitta inget i post högen förutom ciklidbladet
Kommentar