Ursprungligen postat av wracker
inredning och pump fundering....
Kollaps
X
-
-
hehe, det ska nog inte vara några problem!
nu har jag köpt cilikon, filtermatta och en pump (maxi-jet 1000 l/h) ska bara göra mig av med firrarna och tömma karet då
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayÄr man lite listig kan man göra en liten specialhåv... fiskens tillflyktsort blir hans omvända borg =)Kommentar
-
jahopp, då har jag limmat då passa på när jag var ensam (skulle inte kunnat limma med pappa idag, vill ju att det ska hända nu). så det blev en kammare med måtten 15x20 cm, tre "stavar" som håller den uppe som är 9,5x3 cm. hoppas det blir bra har säkert missagt själva "processen", men det beskrevs inte på svenska....
tänkte visa några bilder...
ps. alla glasburkar är till för att det som är limmat inte ska vippa. det lär ni se på den andra bilden.
-
-
-
Ursprungligen postat av choffenej, han har varit på utklädningsdag i skolan
Rock on!
/Daniel (med skinnbyxor och kängor på sin avatar)Senast redigerad av daniel_i_malmö; 11 January 2007, 17:17.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av wrackerdet blir nog bra.. bilder på det nu när det borde torkat?
wracker; bilder kommer!!
daniel; liveet e hårt
-
-
-
-
Ursprungligen postat av RobinJag fattar inte vad du gör för något choffe.
edit: choffe hann lite föreKommentar
-
yes! äntligen fixat det! nu ska det bara torka i karet
lovade ju att visa bilder, så här kommer ett gäng.
(pappa) limmade först alla kanter på den lilla skivan mm, och tryckte sen fast det i karet, därefter mer cilicon!Senast redigerad av choffe; 14 January 2007, 17:08.Christoffer LundholmKommentar
-
-
Kommentar