Ursprungligen postat av Jonas E
inredning och pump fundering....
Kollaps
X
-
-
jo alltså det kan samlas en del skit under filterkammaren, men har du en stark pump så får du inte lika mycket skit under...
om ja nu fattat det rättKommentar
-
Håller med alt.2 är bäst och lite inovativt
Skaffa någon snabbväxande växt och sätt där det samlas mycket skit. Jag slamsuger inte mitt kar med växter överhuvud taget. Funkar kanon ändåDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
lutt, om nu jag fattade dig rätt, så menar du att alternativ 2 har en "bottenruta" i själva kammaren, och den blir skitig???
iaf...jag ska ha filter på sidan OCH under....
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av LNHåller med alt.2 är bäst och lite inovativt
Skaffa någon snabbväxande växt och sätt där det samlas mycket skit. Jag slamsuger inte mitt kar med växter överhuvud taget. Funkar kanon ändåChristoffer LundholmKommentar
-
Nej men under/vid sidan om i bottenmaterialetDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
-
JeppDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Förresten otroligt fina bilder du klurar med
Hur lätt som helst att förstå vad du menar. Måste testa en gång att ilustrera på det sättet.
Bra initiativ choffeDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Nej det jag menade var att det samlades skit under filterkammaren inte i....
på den senaste bilden lär skiten samlas där du pekar med nr 3Kommentar
-
aha (båda) jag förstår.
LN; tack för att du berömmer mina bilder, ska absolut fortsätta med det nu är ju mycket lättare att förklara! (skitenkelt att göra, går FORT)
ps. där 3:an pekar ska jag nog ha nåt stenröse som går upp till filtret....
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Vart tog den snälla osminkade bilden av den där trevliga Linköpingsgrabben vägen?
Fick han en cd av Alice Cooper i julklapp?Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
-
Jamen dåsåNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
jag håller med deelay till 50% det är skitsnyggt att bygga nått stenröse runt satt fisken kan simma in å ha som en grotta. men ska du sen jaga nån tuggande hona så kommer du störa dig på mellanrummet då fisken simmar in där när du jagar med hoven(har egen erfarenhet då filterhusen sitter limmade på alt.2's sätt i juwelkaren)
Gott Nytt år!Kommentar
Kommentar