If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
det enda problem som jag ser det är att du får slamsuga en del med de där specialaren (atl. 2). Men de hade man behövt med ett vanligt fluvalfilter/innterfilter som inte går ner till botten så de blir nog skitbra!
Håller med alt.2 är bäst och lite inovativt
Skaffa någon snabbväxande växt och sätt där det samlas mycket skit. Jag slamsuger inte mitt kar med växter överhuvud taget. Funkar kanon ändå
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.
Håller med alt.2 är bäst och lite inovativt
Skaffa någon snabbväxande växt och sätt där det samlas mycket skit. Jag slamsuger inte mitt kar med växter överhuvud taget. Funkar kanon ändå
asså är det jag som är yr i bollen eller? ska man ha växter i filtret?
Förresten otroligt fina bilder du klurar med
Hur lätt som helst att förstå vad du menar. Måste testa en gång att ilustrera på det sättet.
Bra initiativ choffe
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.
jag håller med deelay till 50% det är skitsnyggt att bygga nått stenröse runt satt fisken kan simma in å ha som en grotta. men ska du sen jaga nån tuggande hona så kommer du störa dig på mellanrummet då fisken simmar in där när du jagar med hoven(har egen erfarenhet då filterhusen sitter limmade på alt.2's sätt i juwelkaren)
Gott Nytt år!
Kommentar