är killin en Lacustricola pumilus då???
Gissa vilken fisk
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av RobinFamiljen Pseudojohanni gör verkligen min kväll! *asg*
(måste kanske lära mig att alltid lägga till en smiley om man skämtar, alla kanske inte förstår det )Senast redigerad av malawi375; 27 December 2006, 23:35.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Luttär killin en Lacustricola pumilus då???
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoJust, just!! Fast jag får gardera mig för artnamnet, de har trixat en del med Lyktögonen på sistone. Aplocheilichtys var det först, och nu går en del under det namnet, andra under Lacustricola och ytterligare andra under Poropanchax. pumilus är det i vart fall.
Hilsen,
PKommentar
-
Ursprungligen postat av Erik ÅhlanderGhedotti hade tydligen sista ordet 2000. Eschmeyer har hängt på så: Micropanchax pumilus. Fast det kan ha hänt mer senaste månaderna - det vet man ju aldrig.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoHmm, ett fjärde namn att hålla reda på alltså... tycker sådant är lite jobbigt!! *s*Kommentar
-
Ny fisk nån! Det här va ju kul540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
-
-
Den va svår...540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
Kommentar
-
-
Då säger vi det, för vi har nämligen ingen aning. Fångad och isläppt igen i Rio Negro, nära utloppet på Rio Branco.Kommentar
-
Då provar vi denna. Vad heter den?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
ser ut som en Pseudocrenilabrus nicholsi..........Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar