Deelays fisk är en Pseudotropheus williamsi "blue lips"
Gissa vilken fisk
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av CissiDeelays fisk är en Pseudotropheus williamsi "blue lips"
Kan du dom 2 i bakgrunden med på 1a kortet?=)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Luttdeelay du slängde faktiskt ut svaret sj för en stund sen i en annan tråd
Cissi läste du den andra tråden o kom på att det va samma eller visste du det ändå?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet va med flit =) Tänkte se om nån va lite snabb
Cissi läste du den andra tråden o kom på att det va samma eller visste du det ändå?Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelaywow hehe... grabbar ni blev ägda =) Nu blev jag imponerad Cissi =)
Kan du dom 2 i bakgrunden med på 1a kortet?=)
Och dubbel misär för min egen del då jag själv letat läääänge efter williamsiTony EnglundKommentar
-
kul..mer sånt, så svårt men ändå lite lätt egentligen om man orkar..jag var iof helt lost!Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
kan va elecktra yngel och du ser väl genast vad detta är för fisk
(bättre att vara fet än ful då kan man åtminnståne banta )Kommentar
-
-
Den ena av dessa borde ni klippa lätt, men med den andra nöjer jag mig med artnamn...Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoDen ena av dessa borde ni klippa lätt, men med den andra nöjer jag mig med artnamn...Tony EnglundKommentar
-
Den andra A. compressiceps Sumbu.
Liten fisk om man får dömma av snäckskalets storlek i förgrunden.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
LN är klockren, det är Sumbun (compressicepsen får väl räknas som rätt den också) - men Tanganyikakillin är fel, fast nästan rätt ändå. Finns flera arter killis än Lamprichtys i sjön...Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
Kommentar