Ursprungligen postat av Laesk
Ciklidstämman 2007 i Linköping
Kollaps
X
-
-
Håller helt och hållet med. Bra och Kul artikel Kjell! Gillar verkligen stuket på bilderna? Är det fisheye eller bara vidvinkel?Mvh
RobinKommentar
-
Zaphi... jag gav dig lite mer solbränna för du såg löjligt blek ut .. kan inte hjälpa att du aldrig legat i ett solarie, eller alltid har keps på dig sommartid
Kjell! Mkt najs jobbat! Bra bilder!Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinÄr det fisheye eller bara vidvinkel?
Tack för alla uppskattande kommentarer.
Tack också till Laesk som gav mig en gratis solbränna - tänk vad mycket pengar man på så sätt sparar in på solarier och utlandsresorKommentar
-
Kan säga me att jag blev galet sugen på fisheye efter man sett dina bilder Kjell!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskKan säga me att jag blev galet sugen på fisheye efter man sett dina bilder Kjell!Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskKan säga me att jag blev galet sugen på fisheye efter man sett dina bilder Kjell!
Ad har förresten precis samma objektiv (dvs Nikon 10.5/2.8DX G ED Fish-eye) och också han gillade det objektivet.
Kul med lite leksaker iblandKommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanKöpte det just och ciklidstämman var första gången jag testade det så det objektivet kan säkert uttnyttjas bra mycket bättre när man väl lärt sig det.
Ad har förresten precis samma objektiv (dvs Nikon 10.5/2.8DX G ED Fish-eye) och också han gillade det objektivet.
Kul med lite leksaker ibland/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Ursprungligen postat av HankHade objektivet hetat något annat så hade du förmodligen inte köpt det, eller hur..Kommentar
-
Ursprungligen postat av deathdealerbra artikel Kjell....otroligt grymm bild på mig där....speciellt glasögonen...*asg*
SLUTA publicera bilder som ser ut så------skrattar!!!!!
DD
Sen måste jag säga att jag trodde att fota på toaletten var ett lågvattenmärke. Men vår goda Kjell kan gå hur långt som helst. Toalettbilderna publicerade på internet. Kanske inte typiska för ciklidstämman, men man ser ju klart och tydligt hur välutrustad han är
MVH
MagnusKommentar
-
Dick Au
Jag har fått ett mail från Dick Au. Han hälsade att resan gick bra och att fisken hade överlevt. Han hälsade och tackade för att han hade fått komma till oss.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskTony tog de lite mer personligt...
Precis när du trodde du var säker Tony.....heheSenast redigerad av olaJ; 05 April 2007, 11:32."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av olaJJa du vet Tony....honom måste man gå lite varligt fram med, men när man väl har vunnit hans förtroende kan ha fås att posera precis som man vill, make love to the camera Tony.....
Precis när du trodde du var säker Tony.....heheKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskZaphi... jag gav dig lite mer solbränna för du såg löjligt blek ut .. kan inte hjälpa att du aldrig legat i ett solarie, eller alltid har keps på dig sommartidKommentar
-
Ursprungligen postat av olaJJa du vet Tony....honom måste man gå lite varligt fram med, men när man väl har vunnit hans förtroende kan ha fås att posera precis som man vill, make love to the camera Tony.....
Precis när du trodde du var säker Tony.....hehe
Årets bild!Mvh AlexKommentar
Kommentar