If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tack till Linköpings AF för en mycket trevlig och välorganiserad stämma. Och kanonidé av styrelsen att dela ut medlemskorten på stämman så de inte behöver skicka ut allihop. De porto-pengarna kan vi ha mycket roligare för.
Tack för skjutsen hem Christer och övriga i bilden för trevligt sällskap
Vi möts i Malmö nästa år. En stämma till med gratis boende
Maila gärna era bästa foton från Ciklidstämman till mip69(at)hotmail.com för publicering i reportaget om Ciklidstämman i kommander Ciklidblad. Det behövs också ett porträttfoto av den nya styresemedlemmen Stefan "deathdealer" Larsén, han verkar inte vara kompatibel med min kamera
Maila gärna era bästa foton från Ciklidstämman till mip69(at)hotmail.com för publicering i reportaget om Ciklidstämman i kommander Ciklidblad. Det behövs också ett porträttfoto av den nya styresemedlemmen Stefan "deathdealer" Larsén, han verkar inte vara kompatibel med min kamera
Det var väl Flowerhornpannan som reflekterade för mycket.
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Det var väl Flowerhornpannan som reflekterade för mycket.
Helt rätt Kaj....det var som en"reflektorskärm".....plus att den fyllde hela bilden!!!
DD
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
bra artikel Kjell....otroligt grymm bild på mig där....speciellt glasögonen...*asg*
SLUTA publicera bilder som ser ut så------skrattar!!!!!
DD
Kommentar