Jag har hört att det råder totalt alkoholförbud på hotellet. Ertappning straffas med utkastning...
Ciklidstämman 2007 i Linköping
Kollaps
X
-
-
Bara i ditt rum!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Vill bara medela att alla kan vara lugna...JAG...moi.....the man KOMMER!!!!!
DD
Ps. Tony & Company...preper for the ALE-Battle!!!"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJag har hört att det råder totalt alkoholförbud på hotellet. Ertappning straffas med utkastning...
moahahahahahah! - då sitter vi i ditt rum Robin!!!
Kommer dom på oss...pekar vi bara på dig!!!!
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Ursprungligen postat av deathdealerVill bara medela att alla kan vara lugna...JAG...moi.....the man KOMMER!!!!!Kommentar
-
When hell fryser mannen!
Deathdealer"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
-
Ursprungligen postat av deathdealerVill bara medela att alla kan vara lugna...JAG...moi.....the man KOMMER!!!!!
DD
Ps. Tony & Company...preper for the ALE-Battle!!!
Härligt. Då får vi reda ut ditt alias ännu en gångMvh AlexKommentar
-
Nu har nedräkningen börjat. Ciklidstämman närmar sig och det ska bli dj-t kul. Jag hinner med en vecka i Österrike innan det blir dags. Man får väl ta det säkra före detr osäkra och låta bli skidåkning. Vill inte bryta några ben, som kan riskera att man blir sängliggande. Man får väl träna på ölhävning. Vi ses i Linköping och/eller på Riksstämman i Stockholm. Inget av dessa båda får man ju missa.
Larry StockholmLasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
-
Vi är nu 119 föranmälda till stämman, inkl föredragshållare och funktionärer.
Vi siktar mot 200!MVH
/Kenneth Johansson,
ordförande
Linköpings Akvarieförening, www.linkopings-akvarieforening.net
Ansvarig för Ciklidstämman 2007Kommentar
-
Ursprungligen postat av KennethVi är nu 119 föranmälda till stämman, inkl föredragshållare och funktionärer.
Vi siktar mot 200!
LarryLasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääHärligt. Då får vi reda ut ditt alias ännu en gångTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
DD, du bor i fel kommun hör ju jag! En annan bor ju i ALE kommun För övrigt finns där ett bryggeri också (www.ahlafors.se) som gör ett Ale som heter Ahle AleKommentar
-
En liten påminnelse om årets häftigaste event.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Affischen i ovanstående inlägg är nedladdningsbar
Ni får gärna sätta upp den i er butik.
mvh Wilhelm
-
Snart stämma och det snackas inte så mycket! Är inte folk laddade eller??Kommentar
Kommentar