If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Får man någon bekräftelse om att vi är anmälda och att betalning skett?
Ursprungligen postat av matt.is
Nu är betalning på G (29:e jan) för
David Lundvall: Paket 1 + fredag enkelrum (1550kr)
Mattias Vikman och Mikael Persson: Paket 2 + fredag dubbelrum (2600kr)
Antar att vi kan komplettera fredagens extra förevisning á 175 kr x 3st om vi skulle vilja det.
Här kommer en statusrapport och lite sifferexercis:
Till och med 2 februari har vi fått 70 anmälningar fördelat på:
20 enkelrum
20 dubbelrum
1 de luxe dubbelrum
8 utan boende
Vi har även fått in en hel del anmälningar för boende natten till lördagen, nämligen 41:
11 enkelrum
15 dubbelrum
Vi har även 34 anmälda till fredagskvällen.
Efter att ha tittat på fördelningen av besökare från rekordåret 2003 så tippar jag på att vi kommer att se en fördubbling av antalet rum, dvs runt 80 pers i dubbelrum och 40 i enkelrum, och minst 15 från LAF, samt 30 dagsbesökare. Totalt runt 160 pers.
Av dessa bör det trilla in minst 10 anmälningar från våra grannländer.
Mängden av bokningar har lett till att jag har blivit lovad fler hotellrum.
Sista meningen var kanon. Ciklidbladet är ju snart på gång och flera kommer nog att boka då. Hade varit lite jobbigt om det inte gick att få fram boende.
hur ser det ut på beonde biten riktigt? sitter och funderar lite på om ja och tjejen ska komma ner el inte (isf hela helgen inklusive fre). men va lite annat här i pite som man var bjuden på me så... om jag tolkar Kenneth rätt så kommer ni lyckas fixa fram fler rum?
Senast redigerad av Danne_K; 06 February 2007, 16:31.
Det är korrekt. Vi har ordnat fram en hel drös rum. Tacka dem som redan anmält sig! Om ni anmäler er nu så får vi ytterligare fler rum att disponera och på så sätt hjälper vi de stackare som inte läser på ciklid.se utan är hänvisade till Ciklidbladet. Mer rum bokade av oss -> Mer rum över till dem.
Till Er alla där ute i cyberjymden, anmäl Er nu och garantera rum till de som endast läser CB! Veckans goda gärning!
Ursprungligen postat av Danne_K
hur ser det ut på beonde biten riktigt? sitter och funderar lite på om ja och tjejen ska komma ner el inte (isf hela helgen inklusive fre). men va lite annat här i pite som man var bjuden på me så... om jag tolkar Kenneth rätt så kommer ni lyckas fixa fram fler rum?
Senast redigerad av Kenneth; 07 February 2007, 11:04.
Fråga från en oinvigd:När är det fullt för oss som inte sover över.Finns det någon begränsning för hur många som släpps in på föreläsningarna?Bör man/kan man beställa enbart inträdesbiljetter?
Kommentar