Du kommer inte att ångra dig.
Ciklidstämman 2007 i Linköping
Kollaps
X
-
-
Alla skall åka till Linköping och fira 40:åringen. Alla stämmor jag har varit på har vart kanon.Kommentar
-
hur funkar de om man vill dra med respektive? ska jag betala in medlems avgift för henne med? el räcker de om man betalar in 2*paket 2 + 2*fre?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Danne_Khur funkar de om man vill dra med respektive? ska jag betala in medlems avgift för henne med? el räcker de om man betalar in 2*paket 2 + 2*fre?
Du betalar in för vilket paket du valt samt antal personer.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayFunderar starkt på att åka detta året =) kanske kunde vara skoj börjar jag misstänka.
Tro f-n du ska dit! Tillåme jag ska dit å Stefan Fridén.. (Stefan_F på mircen, iofs heter han nog så här me)Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskTro f-n du ska dit! Tillåme jag ska dit å Stefan Fridén.. (Stefan_F på mircen, iofs heter han nog så här me)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Johnny_1Man behöver inte vara medlem för att deltaga på ciklidstämman, men det känns nog bättre;-)).
Du betalar in för vilket paket du valt samt antal personer.
jag är ju själv klart medlem men vet inte om tjejen gör så mycke med ett medlemsskap hon vill väll bara följa med bara för attKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinHaha, har du betalat in Läsk? Är det på riktigt iår?
Nej men idag efter jobbet ska vi betala in... IT´S FOR REAL äntligenKommentar
-
Du är välkommen Laesk!
Alla ni andra oxå förståss! Så fortsätt att anmäla er till Årets Ciklidstämma!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Anmäld!
Jaha då har jag betalat in 975 kr för ett paket 3.
Jag räknar kallt med att det blir lika bra som vanligt!
Hasse Eklund
Odlingsansvarig Skövde AFEKLKommentar
-
Vi har inte lyckats att spåra den anonyma betalningen vi har fått in den 28 december. Betalningen bör vara gjord tidigast den 21 dec och senast den 27 december. Beroende på betalningssätt, bankdagar och julhelg.
"Kassören i Linköpings Akvarieförening meddelar följande:
Vi har följande notering på PlusGirot den 28/12:
Avsändare INBETALNING
Ref 00062157303
Summa 1100,00
Meddelande -"
Var snäll och kolla din betalning. Vi vill så snabbt som möjligt kan reda ut anonyma betalningar.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Så...nu e fre-sön betald, ska bli riktigt kul...Kommentar
-
-
Familjen Persson kommer också, för 7:e gången på raken. För sonen är det 4:e gången (5:e om man räknar det han upplevde inne från magen förra gången i Linköping), han har aldrig missat en stämma.Kommentar
-
Ursprungligen postat av KennethFredagen den 30/3
För Er som anländer redan på fredagen har vi istället för att gå ut på stan och äta bokat en lokal nära hotellet där vi dukar upp mat och dryck. Vi kommer visa en unik film samt ett underhållande fördrag.Kommentar
Kommentar