If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Anonym betalning till Ciklidstämman
-----------------------------------------------------------------
låter som ett gyllene tillfälle att komma gratis
var det någon som nappade ???
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Den anonyma betalningen kom inte från Christian. Hans betalning finns registrerad. Det är alltså någon annan som betalat den 1100:--. För ref nummer och andra uppgifter, se tidigare inlägg från mig.
Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4
Vi kan lova att det blir bra! Djä...gt bra dessutom! Och intressant! Väldigt intressant!
Och som grädde på moset så är det 40 års Jubileum! Och glöm för all del inte bort fredan!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Vi kan lova att det blir bra! Djä...gt bra dessutom! Och intressant! Väldigt intressant!
Och som grädde på moset så är det 40 års Jubileum! Och glöm för all del inte bort fredan!
Fredagen brukar ju vara det roligaste på hela stämman
Kul Linus att du kommer. Har varit lite glest på ungdomsfronten på sistone. Vad jag vill minnas är jag då den enda ynglingen på de två senaste ciklidstämmorna, kan det stämma?
Kul Linus att du kommer. Har varit lite glest på ungdomsfronten på sistone. Vad jag vill minnas är jag då den enda ynglingen på de två senaste ciklidstämmorna, kan det stämma?
Det brukar vara ganska glest. sist jag var på ciklidstämman var när den var i stockholm och om jag minns rätt så var jag ganska ensam om att vara så ung... Hoppas att det blir fler den här gången
Ska man enbart betala de 175 för maten på fredag till det separata plusgironumret eller ska även övernattningen fre-lör betalas dit...
Detta är väl klart som korvspad, hoppas jag.?
Övernattning fredag natt
Enkelrum 450kr
Dubbelrum 325kr / person
Fredagen den 30/3
För Er som anländer redan på fredagen har vi istället för att gå ut på stan och äta bokat en lokal nära hotellet där vi dukar upp mat och dryck. Vi kommer att visa en unik film samt ett underhållande fördrag.
Detta arrangemang anordnas vid sidan av Ciklidstämman och därför behöver vi separat betalning. Kostnaden för detta är 175kr/pers. Dryck betalas separat. Anmälan sker genom insättning på plusgiro 245149-0. Skriv fredag, namn, antal personer samt ev. e-postadress. Inbetalning bekräftar anmälan och skall vara oss tillhanda senast 26 mars. OBS! Begränsat antal deltagare så först till kvarn gäller! De första 15 anmälda deltagarna deltar i ett lotteri med fina priser.
Senast redigerad av Wilhelm; 30 December 2006, 22:54.
Anledning: klipp o klistra rättning
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
övernattningen på fredag ser jag inte som ett arrangemang så jag betalade den med paketet.. och fredags arrangemang med middag 175kr separat från det andra
har jag gjort bort mig totalt eller?
Kommentar