Då var pengarna insatta. Måste räknas som en av årets julklappar!
Ciklidstämman 2007 i Linköping
Kollaps
X
-
-
Ja, då har jag oxå bokat och satt in en slant på plusgirot (postgirot det var länge sen Wilhelm)
//Janne i VästervikKommentar
-
Stämma nu igen... tror jag knappt vågar stanna hemma denna gången...
Men de vore najs å dela rum me nån, (har bristande inbitna akvarister som polare)
Så nått "kompisgäng" som är 3 kanske som kan dela upp sig eller liknande? Å gärna nån som åker från gbg-hållet som åker förbi Ulricehamn... bara hojjta till!
Eller går de slänga in extrabädd i dubbelrum?Kommentar
-
Lennart, i princip ALLA passerar ju Ulricehamn på vägen upp . Med andra ord slipper du garanterat "åka själv".Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskStämma nu igen... tror jag knappt vågar stanna hemma denna gången...Mvh
RobinKommentar
-
Idag fick jag veta att Christer på Akvarielagret har skänkt ett jättefint pris, som skall lottas ut bland de 50 första anmälda.
Tack Christer!
Fler priser är på ingång. Så missa inte chansen att vinna ett fint pris genom att anmäla dig tidigt till 40 års jubileumet!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Kanske några malmöiter som kan tänka sig att släpa med en drd som liftare i bilen upp o ner ?// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdKanske några malmöiter som kan tänka sig att släpa med en drd som liftare i bilen upp o ner ?
Det är väl inte helt omöjligt, är ju en del från MAF som ska dit så det kan vi ta på nästa möte;-))Senast redigerad av Johnny_1; 27 December 2006, 21:07.Kommentar
-
Ja denna gången kunde man inte missa det
ska med johnny1Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiSpännande! Hur många är anmälda nu??
Jag fick det till 21 stycken anmälda. Sen är det väl en o annan anmäld som inte skriver här i forumet.
Men fortsätt att anmäla er . Missa inte chansen att vinna ett fint pris!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmJag räknade dom som skrev här i tråden att de hade anmält sig.
Jag fick det till 21 stycken anmälda. Sen är det väl en o annan anmäld som inte skriver här i forumet.
Men fortsätt att anmäla er . Missa inte chansen att vinna ett fint pris!
Har precis betalat in för mig och min fru!
Ser fram emot kanonföredrag!----------------
JoachimKommentar
-
Det är några finska och danska vänner som anmält sig via mig. Jag skall betala in deras avgifter med det snaraste.
Gott Nytt ÅrÅrets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Det var ett tag sen man skrev i forument, men kan meddela att jag är anmäld och ser fram emot ett stort ciklidevenemang. det här kunde man bara inte gå miste om.
Tänkte på hur man ska ta sig ta sig dit, kommer det att bli någon samåkning från stockholm/uppsala?
/LinusKommentar
-
Anonym betalning till Ciklidstämman
Kassören i Linköpings Akvarieförening meddelar följande:
Vi har följande notering på PlusGirot den 28/12:
Avsändare INBETALNING
Ref 00062157303
Summa 1100,00
Meddelande -
Någon som vill kännas vid denna betalning? Det vore bra om vi så snabbt som möjligt kan reda ut anonyma betalningar.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
Kommentar